Ahojte, som študentka strednej zdravotníckej školy a rada by som po škole študovala vysokú školu v odbore radiologická technika, len neviem ako je to s uplatnením, platom a celkovo či sa to oplatí...Je tu niekto, kto sa do toho vyzná?
@norbi2501 ďakujem za odpoveď, potešilo ma, že je to dobré pre introvertov, keďže nechcem byť až tak v kontakte s ľuďmi ako sestra preto by som chcela ísť týmto smerom...vy robíte v zahraničí normálne radiologického technika/asistenta?
Tiez robim tuto pracu v zahranici.
Trocha by som poopravila norbiho-co sa tyka toho ze tato praca je pre introvertov. Uvedom si ze rontgenovat budes ludi takze kontakt s ludmi/pacientmi budes mat vacsinu pracovnej doby. Okrem pacientov budes prichadzat do styku s lekarmi, kolegami, rodinnymi prislusnikmi pacientov, a s inymi pracovnikmi v zdrav. zariadeni-sestry, sanitari atd. Nebudu to sice velke skupiny ale budes pracovat s ludmi jeden po druhom.
@vler áno viem, teraz som na szš ako praktická sestra a som v kontakte s ľuďmi aj s inými pracovníkmi v nemocnici. Zasa aj keď som introvert dokážem takto fungovať s ľuďmi ale dobre vedieť ďakujem.
@norbi2501 co ja poznam radiologickych technikov aj sama sa tomu venujem a so sluzbami mam krasnu vyplatu 2500€-2700€