Prečo radíte ženám hlúposti ohľadom práce?

7. jún 2024

Dobrý večer. Asi tu rozputam hádku ale čo už. Prečo niekedy radite neskutočne hlúposti ohladom prace? Očividne jednoduchsia žienka tu napíše, že pracuje vo vyrobe napr(aj tam sa snou všetci trapia) stažuje sa na plat a vy jej tu napíšete nech si zvyšuje kvalifikaciu a podobne žvasty?Lenže viete , že nie každý má nato mozgovú kapacitu a ti ludia sa v robotach len trápia a kolegovia s nimi? Ja pracujem ako vedúca môj prípad to nie je, ale velakrat som mala pod sebou ženu, ktorá nepochopila ani keď jej človek 10 krát niečo vysvetlil aj tak nevedela urobiť to čo treba a ako treba

mamamasama
7. jún 2024

No pani vedúca. Ty mi tiež neprídeš ako kapacita. 😳

viestta
7. jún 2024

A co by si takej osobe poradila? Uprimne napis co by si takej osobe poradila. Ako taka osoba nakoniec u vas skoncila tak trochu tusim...

vyrovnanaosoba
7. jún 2024

A tebe ako vedúcej je lepšie pracovať s takou, ktorá nepochopí ani na 10x, alebo takou, ktorá vie, čo za prácu vykonáva?

diewcatqoo
7. jún 2024

Pozri, poradit mozeme. A pokial nema kapacitu, tak si tu kvalifikaciu aj tak nezvysi. Myslis, ze kazda jedna si tu berie nejake rady k srdcu? 98% stazovateliek sa len pride postazovat a nic vo svojom zivote nezmeni.

aeruginosa
7. jún 2024

Ja som nic take neradila, ale mozno je to aj tym, ze chcu poradit, pomoct a v zivote sa nestretli pracovne s takymi ludmi a preto nechapu/nenapadne im, ze nie kazdy ma kapacitu alebo ambicie na to si zvysit kvalifikaciu atp…Nemusi byt za tym nutne nic zle podla mna.

basulaak
7. jún 2024

Cloveku na hranici zamestnatelnosti s ktorym je to utrpenie pracovat a ktory sa stazuje na plat naozaj netreba nic radit. To suhlasim. Maximalne tak ist robit primitivnejsiu robotu za nizsi plat ked sa citi ze na to nema.

gribka1
7. jún 2024