Pracujem ako chyžná

28. sep 2021

Ahojte. Uz som tu pisala. Pracujem ako chyzna 2 tyzdne, 4 hviezdickovy hotel. Odkedy pracujem sama - predtym som mala kolegu co mi poukazoval, dali mi 16 izieb spravit za 6 hodin. Spravila som 9 a musela som robit po prac.dobe. Robila som dlhe roky housekeeping, som rychla, ale pre tuto spolocnost nie. Kupelku treba poriadne vyluksovat plus izba ma velku dvojpostel 2 vankuse velke, 2 male 2 velke periny, plachta dat to do hotelovej finalnej formy, prach -na to sa hostia najviac stazuju, vysavanie. Viete mi poraditvdake tipy, kto ste tak pracovali ? Na jednu izbu mame v priemere 18 minut

autor
28. sep 2021

Niektori kolegovia mali cez vikend 20 izieb za 6 hodin.

autor
28. sep 2021

Co mali spravit.

martinkatinka
28. sep 2021

To sa skor porad s kolegami ako to stihaju

w123
28. sep 2021

pracovala som tak jednoducho si musis sledovat cas a ponahlat sa ale zaroven na nic nezabudnut najlepsie je upratovat podla nejakeho poradia napr najprv smeti potom postelne potom kupelna atd. spravit si svoj “system” a ten dodrziavat na kazdej izbe aby si nestracala cas rozmyslanim ze co este treba a na konci som si izbu vzdy narychlo skontrolovala a presla lebo ked si nieco zabudla ta vratili a to bol potom casovy sklz takze asi tie tri veci by som poradila sledovat si cas ist podla svojho systemu a na konci si izbu skontrolovat samozrejme je to nahanacka

frota3
28. sep 2021

normalne si daj stopky, pridaj si nejake dve tri minuty k dobru. skus si to mozno nejak lepsie rozvrhnut alebo pytat tipy od kolegov.

sense
28. sep 2021

Keď som kedysi robila chyznu, tak som robila v poradí. Vyzliecť periny, pozbierať uteráky, potom kúpeľňa, navliecť periny, povysavat, a utrieť prach, utiera la som jemne vlhkou handrou nikdy nie suchou... Ono ide hlavne o prax a v podstate ideš v tempe... A tiež záleží ci ide o izbu keď hosť odchádza alebo o denne bezne upratovanie...

autor
28. sep 2021