Pracovná doba do 15tej

elewele
20. okt 2016

Zdravím, chcela by som sa vás opýtať, aká je vaša pracovná doba, a v akej oblasti pracujete? Ja totižto už dlhšie hľadám prácu, pri ktorej by som si stihala vyzdvihnúť dieťa zo škôlky. Teda s pracovným časom max do pol štvrtej. Lenže som už zúfalá, všade na smeny, alebo 12tky:( teraz pracujem ako čašníčka a je to desne. Naozaj ďakujem za nejaký typ kde to skúsiť, nemám ani prehlad totižto. Skúšala som to do kancelárie ale tam sú tlačenky, a väčšinou dosť vysoké nároky. Ja ovládam tak PC na užívateľskej úrovni, Angl.a nemecky jazyk základnú komunikáciu. Mam síce maturitu z dopravnej logistiky, lenze to už bolo dávno a prax žiadna, takže týmto neuspejem. Mam pocit ze jedine co viem je obsluhovať ľudí a to ma desí :(

1177
20. okt 2016

8:00 az 16:30, realne cca 7:50 az 16:50- kancelarska robota na obed 30 min

moni244
20. okt 2016

Da sa robit aj kratsie, ale zase realne, na kolku chces chodit? Ma kto zaniest dieta? Lebo bud skor zacinas a aj skor koncis, alebo zacnes neskor a neskor aj skoncis. A zase, ked nemas skolu, prax, tak aku robotu do 15:30 by si chcela robit?

mamutka
20. okt 2016

@elewele ja pracujem praveze v tej logistike a do 15-tej. Ale skratila som si uvazok na 7 hodin, inak by som bola do 16-tej. Takze by som ti doporucovala zamerat sa na toto, urcite nezostavat v oblasti, kde robis. Nevzdavaj to, pracuj na jazykoch, zdokonaluj sa v praci s PC a posielaj dalsie CV.

moni244
20. okt 2016

A inac ja robim na polovicny uvazok, smeny si planujem podla manzelovych, robievam 8 a 4 hodinove smeny

katka253111
20. okt 2016