Pracoval niekto na infolinke?

16. jan 2024

Ahojte, pracoval niekto na infolinke? Aké máte skúsenosti?

bublinka1426
16. jan 2024

nikdy viac. cele zle. ak nemas rada stres, ani do toho nechod. aky sektor?
nam este sledovali kolko sme kakali a mocili :D a ked sme nesplnili ten ich koeficient, zabudni na odmeny, nebudem menovat.
ono zavisi v akej sfere mas na mysli.

autor
16. jan 2024

@bublinka1426 neviem presne aké druhy sú. Ide o firmu, ktorá sa zaoberá predajom šperkov. Mám riešiť stav objednávok cez telefón, mail. Poskytovať informácie cez chat (ako si vybrať správnu veľkosť prsteňov atď), riešiť reklamácie /výmeny

melanta
16. jan 2024

Záleží aká linka. Pasívna, že informuješ alebo aktívna že aj predávaš, aktívne ponúkaš niečo? Na aktívne call centrum musí byť človek typ. Nuž a potom záleží od konkrétneho call centra. Niekde je brutálna fluktuácia, pretože je to naozaj psycho. Niektoré korporáty majú call centrá, kde majú skvelý tím a ľudia si tam veľmi spokojní.

autor
16. jan 2024

@melanta vyššie som opísala

autor
16. jan 2024

Riešim v podstate eshop, k tomu patrí infolinka

bublinka1426
16. jan 2024

tak toto nie je asi tak stresujuce ako som robila ja, kde trebalo ovladat asi 10 systemov a neustale skolenia.

melanta
16. jan 2024

Čiže to nebude žiadne veľké call centrum. Zrejme budeš sama? Možno 2-3. Pozri si pracovnú náplň pred podpisom, aby si mala istotu, že nebudeš musieť väčšinu času ponúkať tovar a obvolávať ľudí.

zobaka
16. jan 2024

@bublinka1426 to sme asi robili v tej istej firme, my sme mali presne určené, kedy môžeme na wc

bublinka1426
16. jan 2024

@zobaka mne stacilo 🙈 ja uz nikdy viac take nieco

autor
16. jan 2024

Áno to je taká malá kancelária, sú tam 3 baby, ja by som bola 4tá. 1 rieši maďarský eshop / linku, jedna českú a 1 slovenskú. Na tú SK potrebujú ešte 1.
V podstate je to tam spracovanie eshopu, pridávanie produktov, opis produktov, ak sú zľavy tak pridať na stránku. Riešiť email, chat a teda tú linku. Volajú tam ohľadom stavu objednávky, rôzne informácie napr správna veľkosť prsteňa alebo chcú niečo reklamovať.
Toto mi bolo povedané na pohovore.

autor
16. jan 2024

Pracuje sa v 1 systéme na reklamácie a stav objednávky a potom s tou samotnou stránkou - eshop. A samozrejme email alebo iné aplikácie na komunikáciu.

zobaka
17. jan 2024

@bublinka1426 ja som vydrzala dva roky v open space, hluk, natlak, buzeracia

bublinka1426
17. jan 2024

@zobaka wau snimam klobuk😲

valeriakadarova
17. jan 2024

Ja som takto pracovala. Eshop chovateľské potreby, spracovanie objednávok, zákaznícka linka, atď... bola to fajn práca aj keď niektorí ľudia boli pekne hnusní😀 ale celkovo to bolo fajn🙂