Ahojte, pracoval niekto na infolinke? Aké máte skúsenosti?
@bublinka1426 neviem presne aké druhy sú. Ide o firmu, ktorá sa zaoberá predajom šperkov. Mám riešiť stav objednávok cez telefón, mail. Poskytovať informácie cez chat (ako si vybrať správnu veľkosť prsteňov atď), riešiť reklamácie /výmeny
Záleží aká linka. Pasívna, že informuješ alebo aktívna že aj predávaš, aktívne ponúkaš niečo? Na aktívne call centrum musí byť človek typ. Nuž a potom záleží od konkrétneho call centra. Niekde je brutálna fluktuácia, pretože je to naozaj psycho. Niektoré korporáty majú call centrá, kde majú skvelý tím a ľudia si tam veľmi spokojní.
@melanta vyššie som opísala
Riešim v podstate eshop, k tomu patrí infolinka
tak toto nie je asi tak stresujuce ako som robila ja, kde trebalo ovladat asi 10 systemov a neustale skolenia.
Čiže to nebude žiadne veľké call centrum. Zrejme budeš sama? Možno 2-3. Pozri si pracovnú náplň pred podpisom, aby si mala istotu, že nebudeš musieť väčšinu času ponúkať tovar a obvolávať ľudí.
@bublinka1426 to sme asi robili v tej istej firme, my sme mali presne určené, kedy môžeme na wc
@zobaka mne stacilo 🙈 ja uz nikdy viac take nieco
Áno to je taká malá kancelária, sú tam 3 baby, ja by som bola 4tá. 1 rieši maďarský eshop / linku, jedna českú a 1 slovenskú. Na tú SK potrebujú ešte 1.
V podstate je to tam spracovanie eshopu, pridávanie produktov, opis produktov, ak sú zľavy tak pridať na stránku. Riešiť email, chat a teda tú linku. Volajú tam ohľadom stavu objednávky, rôzne informácie napr správna veľkosť prsteňa alebo chcú niečo reklamovať.
Toto mi bolo povedané na pohovore.
Pracuje sa v 1 systéme na reklamácie a stav objednávky a potom s tou samotnou stránkou - eshop. A samozrejme email alebo iné aplikácie na komunikáciu.
@bublinka1426 ja som vydrzala dva roky v open space, hluk, natlak, buzeracia
@zobaka wau snimam klobuk😲
Ja som takto pracovala. Eshop chovateľské potreby, spracovanie objednávok, zákaznícka linka, atď... bola to fajn práca aj keď niektorí ľudia boli pekne hnusní😀 ale celkovo to bolo fajn🙂
nikdy viac. cele zle. ak nemas rada stres, ani do toho nechod. aky sektor?
nam este sledovali kolko sme kakali a mocili :D a ked sme nesplnili ten ich koeficient, zabudni na odmeny, nebudem menovat.
ono zavisi v akej sfere mas na mysli.