Práca v tehotenstve

23. máj 2023

Ahojte.. prvý krát riešim takúto situáciu a budem vďačná za akúkoľvek radu, skúsenosť.. 4 roky pracujem ako hlavna vedúca v jednej predajni s odevmi. Som v 11tt, zamestnávateľ o mojom tehotenstve ešte nevie len baby na prevádzke.
Viem že keď mu to oznámim s dolozenym papierom od lekára je povinný mi uľahčiť prácu čo u nás moc reálne nieje nakoľko netaham nič extra ťažké a sme len jedna stvorcova predajňa, alebo zo zákona by mal zmeniť pracovnu dobu. Ja pracujem na 40 hod úväzok týždenne 10hodinove zmeny občas pri nadcasoch 45hod čo je dosť. nechcem ísť za každú cenu hneď na PN. Myslíte že ak by som sa dohodla na znížení hodín automaticky mi aj zníži plat alebo mi zostane môj ako vedúcej ? Lebo pokiaľ by mi znížil na plat obyčajnej predavačky na 1/2 úväzku tak sa mi viac oplatí zostat doma na PN 😃🤦‍♀️

jj298
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
lenkakoc444
23. máj 2023

Normalne pracuj len mu povedz ze nadcasy uz robit nebudes co ta ako tehotnu nutit nemoze. 10h v obchode urcite zvladnes.

autor
23. máj 2023

@jj298 keby sa mi nechcelo tak idem okamžite na PN keďže som po dvoch akútnych operáciách s krckom maternice.
Teraz som pracovala piatok sobota nedeľa celé dni od 9-20hod. Bohužiaľ som v sobotu skončila na pohotovosti so silnými krcami a hnedým výtokom. Lekár mi doporučil kľudový režim

jj298
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
mamina7070
23. máj 2023

tak pri zelanom tehotenstve po navsteve pohotovosti krcoch a vytoku ostanes automaticky na PN doma a asi neriesis
kym oficialne neoznamis tehotenstvo zamestnavatelovi on na teba pohliada ako na netehotnu

mogaa
23. máj 2023

predpokladám že ako vedúca si sama plánuješ smeny v práci....tak neťahaj 4dni po 10hodín ale normálne ťahaj len 8hodinovky

autor
23. máj 2023