Ahojte už som nejake diskusie čítala ale väčšina je z rokov 2012-2015/2016 a "hodnotenie" práce poradcu teda nič moc 😅 tak by ma zaujímalo či niekto v banke pracuje / pracoval. Beriem že práca s ľuďmi je náročná vždy, avšak v banke je aspoň primeraný pracovný čas a neťahá sa 10h a pod.Či ste sa zvládli naučiť všetky ponúkané služby, či je to moc zložité a pod.
@ivkazba dobry den, mohla by som Vas poprosit o Vas pohlad, nakoľko ako píšete mate vela skusenosti s pracou v slsp, ci je to naozaj take strasne s tymi tlakmi na plnenie planov? Vsade na internete citam, ake je to neúnosné, vela krat sa skloňuje az psychicky teror. Ide mi to, ako je brany novy clovek na pobočke, ci uz tiez je hodnotený podla planov alebo sa skor len zaškoľuje, pripadne ci ho beru “s rezervou” tym, ze je novy..pripadne co vlastne takýto novy článok caka. za kazdy Vas postreh a radu budem vdacna 🙂
@katka952 všetko záleží od manažérov, u mňa ľudia nemuseli chodiť so stiahnutým žalúdkom. Áno, samozrejme, plány plniť museli, ale moji riaditelia museli s ľuďmi pracovať, učiť ich ako to robiť a nielen čakať čísla. Samozrejme, občas sa treba s niekým rozlúčiť, ak nemá kapacitu naučiť sa to alebo ho to fakt nebaví. Ale ak sa riaditeľ pobočky denne venuje ľuďom, dá sa tá práca robiť dobre a aj bez toho, aby človeku bolo ťažko. Lenže to je dosť náročné a preto väčšina manažérov len čaká čísla a "buzeruje". To je menej náročné. A ryba smrdí od hlavy, ak je regionálny riaditeľ taký, budú takí aj riaditelia pobočiek alebo aspoň väčšina. Mne často kolegovia hovorili, čo toľko chodím po pobočkách a toľko sa venujem ľuďom, že im sa to nechce. Takže asi tak. Šanca stretnúť manažéra, ktorý rieši len čísla miesto práce s ľuďmi je oveľa väčšia ako stretnúť ten lepší prípad. Ďaľšia vec, mnohí riaditelia rozdeľujú plány rovnomerne na každého. U mňa sme si vždy s riaditeľmi nad plán sadli a zohľadnili to, v čom je kto silný. A tak to robili následne aj riaditelia na svojich pobočkách. Čo sa týka nováčika, samozrejme prvý kvartál má plány nižšie, ale už ich má. Ale ako píšem, je to o tom, na akú pobočku narazíš (tykám, keďže v rámci pravidiel MK si tu tykáme všetci) a akého manažéra budeš mať. V tom horšom prípade, ktorý je ale častejší, sa ťa každý deň bude pýtať koľko telefonátov si urobila, koľko dohodnutých stretnutí, koľko zrealizovaných, čo si ponúkla, čo si predala, prečo si nepredala, čo s tým ideš urobiť zajtra atd atd.
Mám za sebou 18 rokov vo finančníctve, v SLSP som robila oblastnú riaditeľku, t.j. riadila som niekoľko pobočiek. Nie je ťažké naučiť sa všetko, ak človek nie je že ozaj hlúpy. Skôr je to o tom, či to človeka baví alebo nie. A veľmi veľa záleží na tojm, na akého riaditeľa pobočky natrafí. Ak na takého, ktorého zaujímajú len čísla, tak je to tragédia. Na moich pobočkách som vždy riaditeľov viedla k tomu, aby boli dobrá partia. Aj klienti to potom cítia a radi tam chodia. A čo sa týka pracovného času, áno, človek tam nepracuje XY hodín ako niekde v kancli. Ale treba počítať, že priemerne sa chodí pol hodinu pred otvorením pobočky a odchádza sa priemerne pol hodinu po jej zatvorení.