Dobrý deň, máte niektorá skúsenosti s prácou v textil house na pozícii asistentka predaja alebo zástupkyňa vedúcej? Ďakujem za odpoved
📌
Len všeobecne som chcela vedieť, ako sú spokojne... s platom, viem že aj soboty sa pracuje, tak či sú zato príplatky, a ako sa pracuje, či každý deň aj každú sobotu a podobne. Ďakujem.
Robila som tam 2 dni, NEODPORÚČAM ❌
Bolo mi poskytované pri pohovore informácie:
Mladý kolektív - v realite vek 38+
Striedanie zmien (napr jeden týždeň od 8:00, ďalší od 9:00) - realita rozpis na celý mesiac s tým, že práca vždy od 12:00
Práca v sobotu, raz do mesiaca - v realite som nemala napísané ani jedno sobotu
Dovolenka - v realite nemôžete čerpať dovolenku prvý a posledný týždeň v danom mesiaci
Pracovná náplň sa bude stále striedať - v realite, celý 8 hodín som robila to isté dookola (otáčanie vežiakov)
Koniec prác. čas do 19:00 (keď sa obchod zatvára) - v realite koniec o 19:20/19:30 (lebo sa upratovalo pritom sa upravovanie malo konať ráno, vždy tam jedna došla 30min pred otváraním aby nachystala obchod). Pritom tých extra 20-30min nebolo platené
Plat tuším 650€ v hrubom a to bolo v BA.
@22abigail22 realita je taká, že zamestnávateľ (akýkoľvek) disponuje prakticky celou tvojou dovolenkou 🙂 môže a nemusí ti ju schváliť, resp. ti nariadi dovolenku v termíne kedy to dovoľujú prevádzkové dôvody. Ja napríklad ako asistentka v administratíve tiež nemôžem čerpať dovolenku hocikedy, lebo dph, lebo uzávierka, lebo reporting... Rovnako sú na tom účtovníčky, mzdárky a mnohé ďalšie profesie, nie len predavačky textile house.
Odrobila si až dva dni - z toho nemôžeš predsa vyhodnotiť, že by si nič iné nerobila len otáčala vešiaky. Samozrejme, že ako nováčik potrebuješ čas sa zorientovať, zaučiť, zabehnúť, tak ti na začiatok dajú robiť nejakú zbytočnosť, sotva ťa niekto pošle na kasu hneď prvý deň. Čo vidím u nás predavačky v textile house tak veru každá robí všetko, raz kasu, raz upratuje predajňu, potom zas čosi vzadu v sklade, prinesie čerstvý tovar. A to určite je tam toho ešte dosť, čo ako zákazník nevidím.
Práce pred a po pracovnej dobe sú v každej predajni, kaviarni, reštike... jednoducho nemôže vojsť personál naraz s prvým zákazníkom, ani odchádzať s tým posledným. Treba prevádzku pripraviť / upratať, samé sa to nespraví.
@sissy27
Tie dovolenky som spomínala aby autorka vedela dopredu, že to tak funguje. 🙂
Samozrejme, že všeobecné sa vždy jedná o dohodu. Tiež som v 2 zamestnaní mala zákaz čerpať dovolenku v Decembri. Museli sme vždy čerpať do novembra.
Bola som tam síce iba 2 dní ale stačilo aby som zistila, že ťa realita je iná než by bolo povedane. Fajn, veci sa môžu líšiť (a tým treba rátať), ale nie az takto radikálne. V mojich očiach som to považovala za klamanie a zavádzanie. 😑
A čo sa týka toho upratovanie. Obchod sa otváral tuším o 9:00 a pracovná doba bola od 8:30. Tá polhodinka mala byť na to aby tá dotyčná pripravila predajňu (kasa, úprava).
Pokiaľ sa chcelo aby sa upratovalo večer, načo tam chodilo o 30min? Kasu vybavíte za pár minút.
Keď upratovanie patrí do pracovnej náplne, podľa mna by sa mala vykonávať počas pracovnej doby a nie po.
Neviem ako vy ale pre mňa je dosť rozdiel či v práci končím o 19hod alebo o 19:30.
@mucha74 určite sa nerobí každú sobotu a aj prac.doba môže byť rôzna....veľa záleží o akú predajňu ide a akú má regionálnu manažérku...rozpis smien robí vedúca predajne a určite sa dá dohodnúť, prípadne vymeniť si smenu s kolegynou - vždy je to o ľuďoch na akých natrafíš...pokiaľ máš normálnu vedúcu a aj kolegyne tak je to vždy o dohode, samozrejme je nereálne že ja budem robiť len do 16-tej a kolegyňa bude ťahať do 17:15.....u nás je predajňa otvorená do 17-tej, 17:15 idú domov...
Ďakujem za odpovede, chcela som to vedieť pretože sa mi naskytla možnosť tam pracovať, ale viem že sa tam dosť striedajú zamestnanci tak som chcela vedieť čo môže byt dôvodom...
@mucha74 dcéra tam brigádovala, bolo to dosť náročné. Frmol od rána až do uzávierky. Byť na nohách tak dlho, nesmieš si ani sadnúť , pomedzi blokovanie neustále upratovať vešiaky, všetko musí byť stále tip top lebo chodia mystery shopperi a celkovo boli dosť pod tlakom všetci, aj vedúca aj zamestnanci. Keď ma byť nový tovar tak to bola riadna makačka celú predajňu zbaliť do mechov a vybaliť nové. Ženy ktoré boli fyzicky zdatnejšie to celkom dávali, no nie všetky to dlhodobo dávali.
@miriam_s to som tiež počula, že sú dosť po tlakom, hlavne keď som tam bola cca pol hodinu som videla, že aj keď nemajú čo robiť, stále niečo musia, či posúvať vešiaky, upraviť nejakú vec a stať tam a pozerať na ľudí. Napr. Jedna predavacka bola v jednej časti, posúvala vešiaky ... odišla niekde, prišla druha a robila to iste aj keď nebolo nič treba upraviť lebo nič nebolo spadnuté ...prišli mi to take, že stále tam musia behať a niečo akože robiť, nie len stať ako soľný stĺp asi kvôli kamerám ...
@mogaa zaujíma má ako je to so školeniami, a ako je spokojná? Ide mi o pozíciu zástupkyňa vedúcej aj vedúca. Bolo mi povedané že sa mám chodiť zaskolovat do iného mesta na inú predajnu, a potom chodiť na školenia do BA ako vedúca. Takisto by ma zaujímala pracovná náplň, manažérka mi toho veľa nepovedala, že sa to dozviem za pochodu... a aj či je pravda, že je nátlak na zamestnancov a vedúcu ... ďakujem
@mucha74 ano aj ona sa zaúčala v inom meste a školenie mala aj v Senci...čo sa týka náplne - tak objednávanie tovaru, naceňovanie, príprava novej kolekcie, rozpisy pre kočky na predajni, plán tržieb...čo sa týka nátlaku ono záleží na tom akú máš regionálnu manažérku....všade je to o ľudoch a od tvojho priameho nadriadeného - čiže nad tebou bude regionálna manažérka a nad ňou je riaditeľka....riaditeľka je v normálna, samozrejme zodpovedá za plnenie plánu tržieb ale ty budeš v kontakte hlavne so svojou manažérkou....na nich nejaký nátlak ohľadne plánu tržieb nebol, ale oni ako predajňa väčšinou plán mali splnený....veľa záleží aj od vedúcej či vie aký tovar objednávať, lebo to veľa ovplyvní výšku tržieb....
Kamoška tak pracuje v humane. Čo by ťa zaujímalo?