Práca v secondhande textil house

mucha74
1. okt 2020

Dobrý deň, máte niektorá skúsenosti s prácou v textil house na pozícii asistentka predaja alebo zástupkyňa vedúcej? Ďakujem za odpoved

waggi
1. okt 2020

Kamoška tak pracuje v humane. Čo by ťa zaujímalo?

mogaa
1. okt 2020

@mucha74 čo ťa zaujíma? neter tam pracuje ako vedúca

kirjaklambrid
1. okt 2020

📌

mucha74
autor
1. okt 2020

Len všeobecne som chcela vedieť, ako sú spokojne... s platom, viem že aj soboty sa pracuje, tak či sú zato príplatky, a ako sa pracuje, či každý deň aj každú sobotu a podobne. Ďakujem.

22abigail22
1. okt 2020

Robila som tam 2 dni, NEODPORÚČAM ❌

Bolo mi poskytované pri pohovore informácie:
Mladý kolektív - v realite vek 38+

Striedanie zmien (napr jeden týždeň od 8:00, ďalší od 9:00) - realita rozpis na celý mesiac s tým, že práca vždy od 12:00

Práca v sobotu, raz do mesiaca - v realite som nemala napísané ani jedno sobotu

Dovolenka - v realite nemôžete čerpať dovolenku prvý a posledný týždeň v danom mesiaci

Pracovná náplň sa bude stále striedať - v realite, celý 8 hodín som robila to isté dookola (otáčanie vežiakov)

Koniec prác. čas do 19:00 (keď sa obchod zatvára) - v realite koniec o 19:20/19:30 (lebo sa upratovalo pritom sa upravovanie malo konať ráno, vždy tam jedna došla 30min pred otváraním aby nachystala obchod). Pritom tých extra 20-30min nebolo platené

Plat tuším 650€ v hrubom a to bolo v BA.

sissy27
1. okt 2020

@22abigail22 realita je taká, že zamestnávateľ (akýkoľvek) disponuje prakticky celou tvojou dovolenkou 🙂 môže a nemusí ti ju schváliť, resp. ti nariadi dovolenku v termíne kedy to dovoľujú prevádzkové dôvody. Ja napríklad ako asistentka v administratíve tiež nemôžem čerpať dovolenku hocikedy, lebo dph, lebo uzávierka, lebo reporting... Rovnako sú na tom účtovníčky, mzdárky a mnohé ďalšie profesie, nie len predavačky textile house.