ahojte, poradíte mi, ktoré call centrá ponúkajú možnosť robiť len z domu? Ďakujem.
Kedysi som sa aj ja zaujímal o prácu v call centre, aj ma personalistka chválila že som výrečný, že tam to je výhoda, ale na druhej strane nebaví ma otravovať ludí a vnucovať im produkty. Veď ani ja sám nemám rád marketingové hovory. Ešte keby to bolo tak že aj keď ma ludia ktorých obvolávam, poslali do čerta, a výplata by chodila OK ale vraj tam aj musím určité množstvo predať. Takže ak nič nepredám vyhadzov. A to je logické lebo polovica ludí ma pošle do čerta a druhá zloží hneď ako sa predstavím. Tak predaj niečo. Veď ja sám to tak robím. Nestihne ani dopovedať a bum skladám + blokujem.
Pozri si crystal call na profesii tam to majú len z domu a stále mi niekde vybiehaju ich reklamy že niekoho hladaju
Veď ja som aj vysvetlil vyššie prečo stále hladajú...
Akože takú robotu by som bral hneď kde stačí len blabotať a plat by som dostal automaticky. Je taká?
@babkaland my sme ako 18 ročné s kamoškou chvíľu robili v call centre a ponúkali sme zľavu na SSE. Žiadny predaj...
Stačilo len blabotať a dostala si zaplatené? Nemali žiadne normy že kolkých musí ukecať na zmluvu atď?
@babkaland ak netrváš na práci z domu, tak pasívne hovory napr aj UPC, celkovo tam, kde robíš nejaký zákaznícky servis. Ale priprav sa, že síce ľudia volajú tebe, ale zase často preto, lebo ich niečo naštvalo... napr. faktúra, nefungujúci kanál... takže aj táto práca chce pevné nervy.
Telekom.
@jarnajar nikdy som však ja osobne v takom nerobil, ale keď majú tak že nejde nejaký program alebo niečo s faktúrou, ty to ako vyriešiš z dialky, sú tam nejaké inštrukcie že ako spojazdní ten program alebo ako mi vysvetliť faktúru. Keďže som bol celý život medzi rómami, sedlákmi, tak som zvyknutý na agresivitu voči mne, na nadávky, kričanie atď.
@babkaland asi sme sa nepochopili, ja som robila v crystal call, kampaň zse, takže pasívna linka, mne ľudia volali keď chceli vedieť niečo o faktúrach, platbách, robila som zmluvy atd, nic som nepredavala, a my ako operátori sme mali tzv podporu na ktorú sme sa mali obrátiť keď sme niečo nevedeli a oni nam mali poradiť, ako niečo urobiť alebo akú informácii poskytnúť zákazníkovi
Call centier je veľa, tak všeobecne sa pýtam čo to obnáša. Či sú aj tak pasívne kde stači kecať a výplata príde. Že kde nebudú vnucovať nejaké kvóty čo musím splniť. Inák ma prepustia alebo nedajú výplatu.
To je jasné že hádať sa sním nemôžem, takže okrem toho pohoda. Či čo je tam okrem toho ťažké? Ale nie z tvojho pohladu ale že čo by tam mohlo mňa zaskočiť?
@babkaland ale zle nemyslím ze budes nepríjemný, arogantný alebo hadavy, ale ze poskytne zlu informaciu,musíš vedieť veľa teórie, ale mas k dispozícií poznamky a povedzme ze aj tu podporu, co sa týka práce ako takej, je to práca s ľuďmi, su aj milí a aj fakt nepríjemni, ale nemyslím si ze ta niečo na tom moze zaskočiť, jedine ten prístup vedenia
Ďakujem za info. Najbližššie keď budem nezamestnaný vuskúšam aj to.
Ak na profesia.sk zadáš vo vyhľadávaní "telefonický operátor" a zároveň zaklikneš "práva iba z domu", vyhodí ti niekoľko ponúk. Napríklad:
https://www.profesia.sk/praca/bright-side-solut...
https://www.profesia.sk/praca/respect-direct/O4...
https://www.profesia.sk/praca/srovnejto-cz/O480...