Ahojky dievčatá, prešla som si rôzne diskusie na tému call centier, ale sú dosť staré. Chcela som sa spýtať, dá sa to zvládnuť? Ako psychika? Reakcie ľudí? A zárobok? Alebo je tam vysoká fluktuácia? Ďakujem ❤️
ja pracujem v call centre kde volaju mne a po 4 rokoch mam uz tych ludi plne zuby..
Ak by každý komunikoval slušne, dalo by sa to. Ľudia ale reagujú podráždene, vynadajú ti, ak teda voláš ty a napríklad niečo ponúkaš. Ak volajú oni tebe, zväčša ide o nejaký problém a zase väčšina volá štýlom maximálneho nasrdenia a len časť z nich sa dá upokojiť. A potom sú aj takí, ktorí síce sú slušní, ale nevysvetlíš im, proste nechápu, majú svoju pravdu, alebo sa sto krát dookola pýtajú to isté. A veľa je takých, ktorí si myslia, že voláš len snimi. Znervóznejú už len preto, že si po hlase nepamätáš, kto je to, alebo sa predstaví "to som ja".
@suzitok aha, pýtam sa, lebo si vlastne uvedomujem, že prvý kontakt, či už ako moderátor na sociálnych sieťach, ako aj na call centre, práca recepčnej, je vždy ten človek, čo si to prv zlizne a nespokojný zákazník obviňuje zamestnanca za neschopnosť za celú firmu... čo ti pomáha nebrať to osobne? Prípadne upokojiť ľudí?
Dá sa od toho odosobniť, ale chce to tréning a vytrvalosť a aj povahu. Ja som sa nikdy vytočiť nedala, ja som ich nechala, nech sa vykričia, napočúvala som sa aká som pi** a podobne a keď skončili, tak som začala ja, samozrejme s kľudným a vľúdnym hlasom. Je to ale náročné, lebo človek má nutkanie reagovať rovnako a postaviť sa do pozície obrany. Ja som to po čase vzdala, ponižovalo ma to jednanie.
Aktivna linka-kde volas ty a nieco ponukas je kus na psychiku,hlavne ak na teba tlaci nadriadeny a musis mat splneny denny limit ,ale zas existuje aj pasivna link- tam volaju ludia tebe.
Mam odskusane aj aj..ludia budu stale reagovat vseljako,stretla som sa aj s nadavkami😁ale to je ich vizitka a nie moja, taky cas len pekne slusne ukoncit hovor. Ja som sa naucila odosobnit sa, nebrat si to k srdcu. O ake call centrum sa jedna?
nedaju, nevedia pochopit ze su veci ktore im nevieme povedat/ vybavit/ spracovat--chcu vediet ako maju robit toto a hento ked im povies postup zacnu nadavat ze preco prave takto..nechapu ze su pravidla a predpisy co aj mi na linke musime dodrziavat kedze hovory su nahravane a podobne..
@sandyan Ahoj, o crystall call, rozmýšľam aj nad jednou bankou. No ja si všetko beriem k srdcu a najradšej by som urobila všetko pre to, aby bol zákazník spokojný...
Ja som robila asi 5 rokov,svokra robi uz 8 rokov..vacsinou vola ona s roznymi ponukami,aj jej volaju.. nestazuje si.mne sa ta praca tiez pacila.sedis,volas,nic narocne.len teda musis ratat aj s neprijemnymi ludmi.ale to sa mne,aj jej stavalo naozaj vynimocne.treba vyskusat a uvidis ako by si to zvladala.
Ja som zamestnana v crystalcall
Podla mna zalezi v akom call centre. Ak si niekde, kde volaju ludia tebe (call centrum operatorov, leteckych spolocnosti, cestovie a podobne) tak to moze byt ok, ale do takeho crystal call a podobne, kde len otravuju ludi vyvolavanim a ponukami by som isla len keby som si uz vazne nevedela najst inu pracu - a to radsej by som aj tovar dokladala v predajni, ako toto.
Svagrina robi v call centre Coca coly a zacinala na najnizsej pozicii, kde jej volali rozni klienti a riesili reklamacie dodavok a neskor ju posunuli na linku, kde uz komunikuje len s obchodakmi a to ma omnoho lepsie. Je tam uz tusim tri roky a je spokojna.