Ahojte. Premýšľam nad zmenou povolania a vždy ma lákalo bankovníctvo. Nemyslím teraz spoločnosti ako PG, či OVB, ale väčšie a overené banky. Som vcelku cieľavedomá a chcela by som sa vyšplhať po pomyselnom kariérnom rebríčku čo najvyššie tak, že by som začala napríklad ako štandardný pracovník pobočky. Čo tak pozerám nasledujúce pracovné pozície, napríklad ako nejaký špecialista, často badám popri výplate aj provízie. Nečakám, že mi tu teraz budete vypisovať presné sumy, ale je to aspoň motivácie hodné alebo sú to skôr zanedbaniahodné čiastky? Ďakujem za odpovede.
@mamina7070 ano, to si dohľadať viem. Pýtala som sa ale na PROVÍZIE bankového špecialistu, resp. vyšších pozícií, na ktoré sa dá posunúť.
Provizie samozrejme su, ale...existuje nepisane pravidlo, ze z pobocky sa velmi na centralu nevyhrabes. To by si musela vyslovene excelovat, ale skor nie ako ano.
A vobec to nie je prijemna praca. Vzdy usmev a ludia ta zdrbavaju, pritom ich vidis 1x v zivote.
@beata_k naozaj? Viem, ake je to pracovať v službách, na ľudí som viac ako zvyknutá. Ovládam plynulo tri cuzdie jazyky a som pracovitá tak si myslím, že by to mohlo byť výhodou. Veľa reakcií v tejto diskusii ale nieje, ale trošku som to aj čakala. Tento smer ma veľmi ťahá. Každopádne ďakujem za odpoveď.
Ak ti mozem poradit, hlas sa priamo na centralu. 3 jazyky na pobocke su ti zbytocne. Mnoho z nich nevie ani jeden.
Co ta taha na tom byt otravna a ludom ponukat produkty, ktore nechcu? 😀 mna by to demotivovalo, keby ma kazdy posle do... 😀
Pozeráš veľa amerických filmov. Pre klientského pracovníka z pobočky kariérny rast prakticky neexistuje. Môže sa stať maximálne riaditeľom pobočky.
Medzi pobočkovou sieťou a ústredím banky existuje nepísaný zákon, že si pracovníkov nepreberajú. Niekedy je to komplikácia aj na samotnom ústredí banky. Jediná cesta kariérneho rastu je odísť pracovať na vyššiu pozíciu do inej banky. 😉
Koľko máš rokov? Na štart po škole ok,ale neodporúčam ti to,ak už máš rozbehnutú nejakú kariéru,súhlasím so všetkým čo tu bolo napísané... provízie sú rozdielne v rôznych bankách,v niektorých ide ozaj o drobné a potrebuješ predať mega produktov,takže budeš do blba ponúkať a pozývať klientov na stretnutia a samozrejme hlásiť ako na tom si...v tom lepšom prípade sa dopracujes k tomu,že budeš riaditeľ pobočky...
ak chces budovat karieru chod rovno na centralu na pobocke je to max po riaditela pobocky a teda pobocky sa aj zatvaraju😉
Ako bolo spominane vyssie, z pobocky na centralu sa distava obtiazne. Treba mysliet aj na to, ze pozicie na pobocke su zamerane na obchodneho ducha, kedze ram sa jedna predovsetkym o predaj produktov a plnenie planov. Pokial Ta laka karierny rast, je lepsie hlasit sa na pozicie priamo na centralach, kde sa postupne aj z juniornych pozicii dokazes vypracovat (pokial budes chciet a budes na sebe dalej pracovat). Jednak sa vzdelavas na danej pozicii interne, jednak mavas rozne softskill skolenia, na ktorych sa dohodnete s nadriadenym v ramci rozvoja, jednak existuje moznost rotacii ci uz v ramci tymu, v ktorom pracujes, alebo na inych oddeleniach, s ktoymi by si v ramci svojej pozicie spolupracovala.
standardny pracovnik klienstky v banke zaraba malo menej akomv lidl