Práca v administratíve - skúsenosti

patricia112112
8. sep 2021

Ahojte, máte prosím niekto skúsenosti s prácou v administratíve? Zajtra som pozvaná na pohovor a vôbec netuším čo od toho očakávať. Je pravda, že v životopise mám uvedené, že som pracovala ako administratívna pracovníčka, bolo to však len jednoduché riešenie objednávok, viac menej komunikácia s klientmi. Nemám skúsenosti s evidenciou, alebo prácou s interným systémom. Veľmi mi na tej práci záleží, avšak mám obavy, aby som pre nedostatok skúseností nepohorela. Učím sa skutočne rýchlo a rada, preto by ma zaujímalo, či vás aj v takomto prípade zaškolili, všetko ukázali, alebo sa odo mňa bude očakávať, že to mám vedieť. Som študentkou vysokej školy a nemám ešte príliš skúsenosti. Za každú odpoveď vám ďakujem.

simkids
8. sep 2021

jasne ze ta zaskolia, administrativna praca je velmi siroky pojem, skus sa spytat s akym softverom budes pracovat, aby si vedela a hlavne co bude vsetko tvojou naplnou prace, pytaj sa pytaj, nech vidia, ze sa zaujimas. Ak aj nedostanes tuto pracu, ber to ako skusenost, kazdy pohovor ta posunie dalej

patricia112112
autor
8. sep 2021

@simkids ďakujem ti, trochu si ma upokojila 😊 Určite sa budem pýtať, pretože sa veľmi rada všetko naučím. Vždy som chcela pracovať na podobnej pozícii, takže sa do toho pokúsim dať všetko. Ak to aj nevyjde, presne ako hovoríš, aspoň budem mať o skúsenosť viac 😊

buberova
8. sep 2021