Práca poradkyne v banke

ivanka0603
7. feb 2023

Je tu nejaká mamička, ktorá pracuje ako poradkyňa v banke? Konkrétne v Slovenskej sporiteľni? Mám vysokú školu, ale úplne z inej oblasti. Chcela som sa spýtať, čo všetko práca v banke obnáša, či je to časovo náročné, keďže mám malé deti a muža od rána do večera v práci.

sisa_s
7. feb 2023

Otazka je, ci mas povahu na to, aby si nukala produkty ludom...

stanislavicenka
7. feb 2023

@ivanka0603 je to klasicka praca predajcu. To znamena aktivne oslovenie klienta. A co sa tyka pracovneho casu? To zalezi, kde budes pracovat, ak je to obcgodne centrum, tak do vecera. A vela zalezi od priameho nadriadeneho.

ejbyk
7. feb 2023

Robila som ...a za mňa nie! Tiež som sa na to dala s malým dieťaťom a bola to fuška...
Je to náročné a je toho veľa...

ivanka0603
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ivanka0603
autor
7. feb 2023

@sisa_s no asi ani nie. Nemám rada, keď mi niekto niečo núka na silu...to by som robiť nevedela a nechcela

surama
7. feb 2023

@ivanka0603 V OC sa robia 12ky, na inych pobockach 8ky, avsak ak nemas splneny plan, tak ta budu nutit tam sediet kludne ovela dlhsie a budes volat ludom a dohadovat si stretnutia. Ked nebudes mat splnene plany, tak ti to daju dost pocitit. Je to velmi narocne na psychiku..radsej hladaj nieco ine. Dobre ti radim.

luccija
7. feb 2023

@ivanka0603 hľadala by som niečo iné.Bude to o tom, čo píšu baby.Budes núkať hypo, poistenie z duše neznášam, keď mi volajú z pobočky, že mám prísť a skontrolujú mi produkty, majú niečo nové, blabla..

ivanka0603
autor
7. feb 2023

Ďakujem dievčatá. Určite takú prácu robiť nechcem. Len už som fakt zúfalá. Som už pomaly pol roka na úrade práce, po materskej ma prepustili zo starej roboty a ja sa už fakt cítim ako nejaká socka, čo si nemôže nájsť normálnu prácu. Mne to už pripadá tak, že žena fakt môže mať aj tri tituly, ale keď vidia v životopise materká dovolenka, tak hneď človeka odpíšu...

stanislavicenka
7. feb 2023