Zdravim, som studentka VS ale uz tam nechcem studovat, preto hladam pracu v oblasti administrativy, ucta.. hladala som uz na profesii a vsademozne, aj som bola na par pohovoroch ale nic ztoho. Tak by som Vas len chcela poprosit, ak by ste vedeli o niakej praci v tejto oblasti, kde beru absolventov OA, okres Senice alebo aj kusok dalej, tak napiste a ja sa Vam ozvem🖤
to je aká, že niaká? ako študentka VŠ by si mohla vedieť, že nejaká
To by nebol ani modry konik aby sa tu nenasli hlupane ze ? Chcela som aby sa ozvali tie, ktore maju NEJAKÚ pracovnú ponuku a nie take co maju potrebu rýpať 🙂
Teraz je to s pracou narocne. Odporucila by som naplno vyuzit moznosti VS. Ako studentka mozes mozno i lahsie najst brigadu, v kt potom mozes zotrvat. Nepodcen ani cudzie jazyky a ak sa bude dat, chod na erazmus. Otvori Ti to dalsie moznosti.
S takym pristupom, ti vies kto ponukne pracovnu ponuku ;)
S VS si lahsie pracu veru nenajde a v obore duplom nie ako vacsina slovakov takze je zbytocne jej davat slepu nadej ze vs je zaruka niecoho
Nie je hlúpy ten, kto upozorní na chybu. Hlúpy je ten, kto urobí chybu a ešte je aj urazený, že si to niekto všimol a nazve ostatných "hlupane". Zapracuj na slušnej komunikácii a pokore, potom sa ti bude hľadať práca jednoduchšie.
Jedna napisala blbá a druha riesi chybu, si potrebuje nieco dokazat? A ano su to premna hlupane🙂 pointa mojho prispevku bola inde a taketo komentare som nehladala, asi vam uz nacisto preplo ztoho ze ste doma zavrete a neviete kde by ste si rýpli.
Ty vies citat? Nenapisala som, se si blba ale ze nebud. Ale momentalne na teba menim nazor. Napisat na kona ( ako anonym samozrejme :D )a cakat ze presne na teba sme tu cakali 🥳 a davat ti pracovne ponuky? Nech sa paci..prehladaj stranku profesie ci tam nieco najdes.