Ahojte, tie čo pracujete napríklad krátky/ dlhý týždeň ako komunikujete s druhou smenou ? Čo sa týka prevádzky obchodu napríklad … odovzdávate si nejaké info ?
@ssimusska ďakujem
@andula1988 tiež som bola v práci skôr,aby sa stihla predať zmena.
@tetapetra áno to je samozrejmosť
@andula1988 piseme odkazy aby si pdecitali aj ti co neboli v dany den v praci.
@nisia premýšlam, že zavediem zošit/ denníček
@andula1988 je to dobre prides po tyzdni do praci a precitas si co sa dialo co bolo a ake su zmeny. My mame este skupinu na whats up kde sme takmer vsetci a ked sa nieco udenenie o hlada, nieco nove co nam treba,tak sa to aj tam napise. My sa striedame 5 ludi robime po samom na 12tky takze sa nevidime vsetci naraz.
@andula1988 ty si vedúca keď to riešiš? Alebo ste len 2 dokopy, že raz robí jedna raz druhá a v malom obchode vedúca nie je? Ak ide o malú skupinu skúsila by som sa dohodnúť na nejakej skupine na messangeri, Whatsapp a podobne a tam spolu komunikovať. Písať lístočky mi príde už také old school.
Smeny sa nám prekrývajú 15 minút - čo slúži na komunikáciu medzi smenami, všetky informácie, ktoré sa týkajú našej prace a sú relevantné pre všetkých, aj tých, ktorí práve nie sú v práci - emaily a MicrosoftTeams.
@andula1988 Máme v práci knihu na poznámky, kde každý deň zapisujeme dôležité info pre ostatné kolegyne.