Práca na Obecnom úrade

xckaret
5. jan 2022

Prosim, je tu niekto, kto pracuje ako administrativny pracovnik na mansom Obecnom urade? Pracovna napln - bezna administrativa, uctovnictvo, mzdy. Uctovnictvo a mzdy som nikdy nerobila. Prosim poradte, da sa to rychlo naucit?

irusa
5. jan 2022

účtovníctvo..to chce hlavne prax..bez praxe by som sa do toho nepustila..rýchlo sa dá všetko, len či to bude aj dobre...

elizabet173
5. jan 2022

@xckaret ak si to nikdy nerobila, nešla by som do toho

monkasponka
5. jan 2022

@xckaret ja by som do toho šla.. vždy sa da všetko naučit.

ibrunova
5. jan 2022

Dá sa to naučiť

xckaret
autor
5. jan 2022

@irusa vsade hladaju hotovych ludi..... kde da to mam nsucit bez zaucenia....kde mam ziskst prax?

ibrunova
5. jan 2022

@xckaret ak majú voľné, prihlás sa a uvidíš.

irusa
5. jan 2022

@xckaret no najprv skús osloviť obecné úrady v okolí, či by ťa do toho nezasvetili ..prípadne sa uchádzať o miesto s tým, že by si sa chodila zaúčať ( jedine takto , ak si to v živote nerobila ) obecný úrad nie je jednoduché účtovníctvo - tomu fakt musíš rozumieť...

martinkatinka
5. jan 2022

Tak na mzdy a uctovnictvo potrebujes mat znalosti, ostane sa da naucit. Ak si nikdy nemala ani len na skole nic z toho, tak to ta len tak nevezmu ...

mpg
5. jan 2022

@irusa Tiež si myslím, že to nie je pre začiatočníka, keby ju predošlá pracovníčka zaučila 3-4 mesiace tak nepoviem. Tam je aj zodpovednosť, termíny, pokuty...

irusa
5. jan 2022

u nás je malá dedina, no máme dve pracovníčky..jedna tam sedí už skoro 40 rokov, keďže účtovníctvo sa do dnešného dňa nebola schopná naučiť...chodí tam extérna pracovníčka čisto na účtovníctvo

irusa
5. jan 2022

@mpg tak a ešte k tomu rôzne projekty

simca06022011
5. jan 2022