Ahojte, pracoval niekto na centrále telekom? Konkrétne mám na mysli pozíciu špecialistu pre winback a retenciu, čo znamená veľmi zjednodušene obvolávanie zákazníkov.
Máte s tým niekto skúsenosť? Aká je to práca a podobne?
Budúci týždeň mám mať pohovor.
@wade Tým, že sú to existujúci zákazníci, tak je to myslím lepšie, ako klasické call centrum a volanie náhodným ľuďom. Akurát si niesom úplne istá či ide aj o zákazníkov, ktorý sa rozhodli ísť ku konkurencii a mojou úlohou je ich skúsiť presvedčiť vrátiť sa späť?
Ani, retencia znamena, ze volas tym co vypovedali zmluvu/nezaviazali sa znova...
Inak v Telekome sa robi dobre. Maju fajn benefity, vies tam celkom lahko postupit, ked si sikovna...
@queen_mary ďakujem za info. Uvidíme teda, hlavne som zvedavá koľko tých telefonátov denne sa uskutoční. Áno, tie benefity som čítala, že majú niektoré super. Pracovala si u nich?
@janka1111112 ano, asi pol roka (odisla som lebo ma byvala sefka stiahla inam, inak by som zostala).
@janka1111112 Tak bude to hlavna napln tvojej prace. MInimalne zo zaciatku. Potom prepokladam dotiahnut uspesne ponuky do konca (zadat do systemu, atd. atd.).
Ahojte, poradí mi niekto? Ako sa dostať do prace do Telekomu alebo O2. Bavi ma pracovať z ľuďmi poslal som životopis do Telekomu mali inzerát hľadali do tímu. A do dnes sa mi neozvali poslal som viac krát životopis a nedostal som žiadnu spätnú väzbu.
Ano, velmi zjednodusene. Obvolavas ale existujucich zakaznikov (nie je to nejake klasicke call centrum, kde ides cez nahodne cisla). Budete mat definovany ramec podmienok, kde sa vies pohybovat - co a ako mozes zakaznikovy ponuknut, aby zostal zakaznikom. Ak mas rada kontakt z ludmi, nie je to zla praca. Ale cast tvojej mzdy (alebo sledovaneho performance) bude zalozeny na tom, kolko zakaznikov presvedis.