Dobrý deň, pracuje, alebo pracoval tu niekto ako klientsky poradca v call centre pre ZSE? Ake mate skúsenosti? Ďakujem.
@amy2807 a si spokojná? Ako dlho tam uz pracuješ? Je to veľmi náročné sa naučiť všetky tie veci, a su zákazníci veľmi nepríjemni?
Dcéra robí už 5 rokov (má môj obdiv). Áno sú ľudia nepríjemní, a musí ovládať veľa info, ktoré sa stále menia. Inak je tu už viac diskusií ohľadom tejto práce.
@janettdamian ďakujem pekne, no práveže nic moc som nenasla.
Daj si do vyhľadávača slovo call a nájde ti, mne našlo. Pozeraj aj na dátumy
Nie som spokojná lebo je to náročné stále sa menia veci, pribúda nám neustále viac a viac úkonov ktoré musíme spracovať do toho sa denne potýkat s naštvanými nepríjemnymi veľa krát arogantnymi zákazníkmi ktoré nechápu že sa musíme aj my držať určitých pravidiel a pokynov ( oni niečo také zrejme zo svojho zamestnania nepoznajú) a plat je nič moc
@amy2807 súhlasím s napísaným, dcéra to isté hovorí
@amy2807 jasne chápem, ja som videla pracovnú ponuku od crystal call a zaujal ma ten 100% home office, plat mali uvedeny okolo 900 eur v hrubom tuším. Na arogantných a zlych ľudí som povedzme zvyknutá, pracovala som neraz ako asistentka predaja, myslim si ze si viem drzat odstup skôr ma desí to množstvo práce, a ci by som sa bola schopná to množstvo informácií naučiť
100% HO môžeš mať až ako skúsená operátorka si myslím. A na HO potrebuješ mať 100% kľud doma, pri malých deťoch s to nedá robiť. Tam sú nonstop kaučingy, hodnotenia hovorov atď.
A ešte k arogantným ľuďom, koľko ťa ich poslalo do pi... a špinavo ti nadávalo pri tom predaji? Je iné ak si v osobnom kontakte a inak si ľudia dovolia cez telefón. Je to aj tým, že ľudia sú často zúfalí, v ťažkých finančných situáciach a zlízne si to ten operátor.
@janettdamian https://www.profesia.sk/praca/crystal-call/O412...
Ja deti nemám takže s tým problém nebude...
Tiez si hladam pracu z domu na 100 percent, tych ludi sa obavam je mozna aj ina pozicia na 100 % z domu kde zaskolia a zaucia cloveka, ďakujem. 😇
Dovoľujú si oveľa viac cez telefón ako osobne neraz sa mi stalo že som zložila zákazníkovi telefón lebo tá komunikácia bola už cez čiaru
@amy2807 a nemala si za to zle? A ako sa ti dalo zapamätať si všetky informácie k práci, mas aj nejaké poznámky napísané v prípade keby si niečo zabudla? Mozes zákazníkovi povedať ze nevieš nejakú informáciu a ze mu zavolas neskôr?
Nemala som zle..lebo pokiaľ zákazníkovi vysvetlis a aj tak si ide svoje povieš mu zdvorilo že ak nemá ďalšie otázky do pocutia a zložis.. poznámky máš k dispozícii plus aj človeka na tzv. Podpore kde ak niečo nevieš zákazníka dáš do holdu a poradis sa..
Prosim Vas a to skolenie pre Crystal Call prebieha ako? Viem ze online, ale ako dlho to trva kazdy den, dve hodky napriklad? A v akych hodinach? Po skoleni je aj nejaka skuska ? Dik za odpovede 😉
@didi06 pisala som ti spravu 😊
hrozna praca,neodporucam,teraz som v takej firme,kde ked si len spomeniem na cc si klepkam po cele ako som to tam mohla vydrzat,maximalne toxicke pracovné prostredie,ok zakaznici su jedna vec,ale ta "podpora",a kauci co maju zaskolovat,nonsens...naozaj odporucam sa oblúkom vyhnúť,ak si chce clovek zachovat psychicke zdravie
tak ja praveze si tu pochvalujem prave tich koucov a podporu, praveze nadriadeni su tu super...takze je to vec nazoru
@amy2807 poznam 4 baby plus seba co hlavne kvoli nim odisli,na nastvanych zakaznikov sa da zvyknut,ale na ludi co su arogantní,pripadne hucia ked nieco nevies ze sa bojis aj nadychnut pri skoleni,pripadne na maximalne neochotnu podporu,ktora tam je od toho aby radila,no zamestnanci sa ich aj boja nieco opytat,na to fakt nie...a to ani nehovorim o tom,ako som mala pol dna dovolenku a musela som ostat na skoleni,potom sa znovu zapnut a vybavit jeden hovor a este potom riesit komplikovanu reklamaciu,alebo ked som pocas prvych dni nieco uplne nevedela a ostala som tam hodinu zadarmo...nikdy viac,naozaj neodporucam,nadriadeni sa spravaju otrasne
ja