Potrebujem na pozíciu zákazníckej alebo technickej podpory špeciálne vzdelanie?

Včera o 14:12

Zaujimalo by ma ci potrebujem na poziciu zakaznickej alebo technickej podpory nejake specialne vzdelanie. Chcela by som to skusit lebo vraj casto ponukaju tieto pozicie aj homeoffice ale neviem co treba. V niektorych inzeratoch na profesii pisu ze treba aj vzdelanie it

melanta
Včera o 14:15

Je to veľmi individuálne, niekde je vzdelanie potrebné, niekde nie. Ale tam, kde vzdelanie nie je potrebné, je potrebné, aby kandidát bol v danej činnosti zručný a mal v tom prax. Homeoffice - niekde je pozícia full remote, niekde čiastočne a niekde je človek celý čas len v office, bez možnosti HO. V každom prípade, HO v činnosti, ktorú chceš "skúsiť", to asi nie je myslené vážne. Neviem, ako by si z domu robil podporu v niečom, čo kvalitne neovládaš. Z domu je možné vykonávať prácu, ktorú človek na 100% ovláda a je v nej absolútne samostatný.

maya2023
Včera o 14:19

Ahoj. Ja pracujem z domu pre cc. Ak chces napíš mi.

siska53
Včera o 14:59

Co viem, tak minimalne stredoskoleske vzdelanie ano. Ale nejake specialne skor nie. Jedine, ze by to bola nejaka speci IT linka, kde asi treba, ale inak nie.

0silvia0
Včera o 15:17

Oni si ta zaskolia, staci im stredoskolske vzdelanie pri beznej zakaznickej podpore, pri technickej neviem.