Poraďte prácu na doma

renata27322
11. mar 2024

Ahojte, neviete náhodou o nejakej práci na doma? Privyrobiť si aspoň 300-500€, ďakujem

sisa_s
11. mar 2024

A vystudovane mas co? Prax v com?

renata27322
autor
11. mar 2024

@sisa_s ešte študujem, prax mám len v laboratóriu alebo v lekárni

sisa_s
11. mar 2024

@renata27322 a s tym aku ocakavas pracu na doma? Ved nerobis IT, prekladatelstvo, doucovanie, atd...

renata27322
autor
11. mar 2024

@sisa_s nejaké callcentrum, zákaznícka podpora🙂

13uzivatelka11
11. mar 2024

Tak takých je plná profesia, stačí otvoriť.

slnkojezivotabudic
11. mar 2024

@renata27322 ahoj to co hladas mozem poradit jedine ipsos, robieval to priatel, tych 300 zarobis, ak pojdes 12 ky tak aj 500 🙂

slnkojezivotabudic
11. mar 2024

@renata27322 ak vies anglicky alebo iny jazyk mas aj sirsi vyber 🙂

jasminka548
11. mar 2024

Už si to dlhšie všímam,ak sa niekto opýta na prácu z domu,hned sa ho snažite odradiť.Neviem prečo by iba tí ,čo majú vysokú školu mohli pracovať z domu.Ved ak nechcete poradiť ,neradte.Ale hneď taký ton,vo si ti vôbec ta dotyčná dovoľuje sa také niečo opytat.Ja mám len maturitu,pracujem z domu 4.rok.Mam skusenosti s Ipsos,Data collect,Stem Mark,Médiá Call,Medevio.Treba vyskúšať,čo bude vyhovovať.Vsetko sa dá naučiť.

gemerka17
11. mar 2024

@jasminka548 nikto netvrdí, že ten kto má VS alebo prax, môže len pracovať z domu. Áno máš pravdu všetko sa dá naučiť (či už na VS, praxou alebo svojpomocne časom ako ty). Vieš čo všetky tieto 3 možnosti spája ? Úsilie, snaha a čas. Inak povedané veľa času, snahy a učenie sa. Napísať na MK stále príspevok poraďte prácu na doma je vhodné pre človeka, ktorému nestojí ani 5 sekúnd na to, aby začal googlit. Na MK mu vyhodí nespočetné množstvo príspevkov na túto tému. Fakt si vieš predstaviť takého človeka, ktorý má problém zvládnuť najľahšiu a najprimitivnejsiu vec, aby sa sám naučil problematiku a išiel na trh práce?

sissy27
11. mar 2024