Po materskej uvažujem o práci realitného makléra

9. sep 2024

Pekny den. Je tu prosim niekto kto pracuje ako realitny makler? Rozmyslam, zeby som chcela zacat od 0 a pracovat v tejto sfere uz pocas RD. Chcela by som sa opytat, ci by ste mi vedeli dat tipy ako zacat, na co dat pozor, ci do toho ist, klady/zapory. Zijem v BA, som aktualne na MD (samozivitelka) a dlhe roky som pracovala v oblasti personalistky/uctovnictva, praca za PC, sedavy zivotny styl, stres ma uz nebavi a uz viem, ze po RD sa nechcem venovat tejto oblasti (hoci praca "snov" v korporate a slusne zaplatena).... uvitala by som akekolvek postrehy k tejto teme a tiez, ci sa z toho da uzivit alebo je to od mesiaca k mesiacu ine. Dakujem 🙂

zic
9. sep 2024

Nie som realitak, len ma "bavia nehnutelnosti" (prenajimame)...

1, rozhodne by som zacal tym, ze budes citat vsetko co sa kde o nehnutelnostiach sustne. Fora (o prenajimani, predaji), legislativa, FB skupiny s prenajmom a predajom, clanky na specifickych weboch, kataster apod)... Aby si dostala ten "feeling" - aka je situacia, co ide, co nejde, ktora lokalita je dobra a preco, Ako sa pohybuju ceny.
2, ak sa raz zamestnas u nejakej realitky, asi ta nabrifuju nejake procesne veci

Ak raz budes pracovat, rozhodne by som za mna odporucal, aby si vzdy o byte vedela prve posledne a "nehabkala" ak sa ta potencialny kupujuci na nieco opytat

Posledne... trosku sa bojim, ze je dost vela realitakov (aj "realitakov") na trhu a bude strasne tazke sa presadit, aby si z toho zila. Asi ak budes dobra, tak by to slo.
Ak bude trh prehriaty, tak asi bude lahko predavat, ak vsak pride opat nejaka kriza, potom asi preziju len ti uplne najlepsi... s tym treba ratat...

vela stastia

belllinka
9. sep 2024

Obhliadky bývajú najmä po bežnej pracovnej dobe, bude ti mať kto strážiť dieťa?

colsami
9. sep 2024

Ano tiez som chcela poznamenat ze obhliadat chodia pracujuci ludia najma podvecer, vecer, cez vikendy, sviatky... Treba s tym pocitat.

natall113
9. sep 2024