Ahojte. Prosím vás o radu, keďže už tu na internete dlhšie blúdim a neviem určite či som našla správne informácie o plate, vás chcem poprosiť o rady. Jedná sa mi o to, že mám na výber prácu vychovávateľky alebo prácu nekvalifikovanej učiteľky. Mám adaptačné za sebou. Našla som správne , že ako vychovávateľka budem v 7.platovej tarife za 1028,50e v hrubom a ako nekvalifikovaná učiteľka v 6. platovej tarife za 942,50e v hrubom? Mám vysokoškolské vzdelanie II.stupňa, mám adaptačné, ale nemám kvalifikáciu na predmety, ktoré by som učila. Ďakujem veľmi pekne za odpovede.
@remog ide o predmet, ktorý ešte len študujem. A môžem pracovať aj ako nekvalifikovaný učiteľ. Mám pedagogické vzdelanie, len nie v tomto predmete.
Tak to zbohom nase skolstvo ak by ta dali vobec ucit ked nemas kvalifikaciu na predmety a ani x rokov ich oducenych
Ďakujem za vaše názory, ale to, či viem/môžem/dokážem učiť nebolo mojou otázkou. Prosím vyjadrujte sa len, ak mi viete pomôcť s mojou otázkou.
@judar ale no.. každý raz začína. Aj ty dakde dakedy predpokladám. Kopa učiteľov stojí doslova za .... napr. pani učiteľka angličtiny co včera na súde otočila obeť sexuálneho zneužívania prasatom kňazom. Cele roky šikanovala deti. Pamätám ako ma buchta varechou z mliecno rybacej polievky po hlave, lebo mi nechutila.. z celej sily a povedala mi žer...mala som 8 rokov. Čiže učiteľov treba.
ahoj, viem ti iba povedat to, ze ano, ako vychovavatelka si v 7ke a mas ten plat co pises.
len podotazka, je to plat kvalifikovanej vychovavatelky, splnas podla zakona poziadavky?
@heln na to splnam požiadavky, áno
@mauduska presne tak...
Ja chcem odísť tiež... práca s deťmi ma baví, nie nekonstruktivne diskusie s rodičmi detí ktoré si neplnia povinnosti - a šikana vedenia... školenie v auguste - hoci to mohlo byť inokedy... už nemôžem..
Potom vidíš že v IT je jeden mesačný plat to čo ja za pol roka...