Plat učiteľky v škôlke

nikanika3
26. máj 2016

Ahojte 🙂 viem,že je to súkromná otázka ale potrebovala by som poradiť 🙂 študujem na VŠ - predškolská a elementára pedagogika, mam skončený gympel, chcela by som si dokočiť Bc. a potom si nájsť prácu učiteľky v mš. S prateľom by sme si chceli vziať hypotéku na dom tak by som sa chcela orietačne opýtať aký plat majú učiteľky v materskej škole ( východné Slovensko ) 🙂 ďakujem za každú odpoveď, môžte mi písať kľudne aj do správy 🙂 ďakujem 🙂

lulila20
26. máj 2016

Zapad cca 600eur

katarinamarkova
26. máj 2016

@nikanika3 len otázočka.....rozhodla si sa venovať niekoľko rokov štúdiu a následne xy rokov praxi v odbore o kt. si si ani cca nezistila ako je platený?
dobrá odvaha.
ak sa nič nezmenilo tak plat učiteľky v štátnej MŠ je o čosi menší ako plat vo väčšine klasických slovenských výrobných závodoch.

dominika6
27. máj 2016

@nikanika3
ak to študuješ a baví ťa to,nemala by si to robiť pre peniaze...ale preto že miluješ deti..

stanulienkat
27. máj 2016

@dominika6 Vies, ale z lasky k detom nevyzijes. Nevylucuje sa , ze ak vykonavas zamestnanie, co ta bavi a milujes svoju pracu, tak to mas robit spoly zadarmo?

mima4
27. máj 2016

@dominika6 no na druhej strane byt ohodnotena na urovni cloveka, ktory neraz nevie naratat do 10... to nie je moc motivacne 😉
A hlavne, ta financna zavislost od priatela s takym platom

dominika6
27. máj 2016

@stanulienkat
@mima4
ved ááááno ale prvá otázka ohladne platu ked ešte ani nezačne robiť...
proste učiteľ je poslanie hlavne v škôlke kedy sú detičky najzranitelnejšie...
ja by som to nerobila napr. ani za 1000,- 😀 nemám na to nervy...
čiže sa musí tešiť na prácu nie na plat

petulka124
27. máj 2016

V sukromnych skolkach je ten plat o nieco vyssi, prave vcera som nahodou natrafila na jednu ponuku v BA, plat uvadzali 800-1000€, ale treba vediet velmi dobre jazyky

mima4
27. máj 2016