Ahojte, tie co robite vo firmach personalistky, firmy cca 30-50 zamestnancov, zaujima ma ako mate zastresenu poziciu ktora sa stara o kvety, nakup kava,caj,mineralka, otvaranie dveri, nahlasovanie drobnych oprav, posta, nakupy kanc.potrieb, vybavenia kancelarii a vyzdvihovanie zasielok typu kurier, boxy, obcerstvenie na porady, sprava zasadaciek, kopirovanie/scanovanie, zakladanie dokumentov, udrziavanie kuchynky a chladniciek.
Mate to ako jednu poziciu alebo to ma rozdelene viac zamestnancov. A ak to maju kumulovane tak co ine robia, aku inu prac.napln maju.
zasadacku maju nastarosti veduci ty ktorý tam najvoac chodia alebo asistetnt, nakup asistentka, alebo ked je vodic tak ten chodil na nakup. otvaranie dveri- ide ten za kym ten dotycny ide ako ,,navsteva,, aj ho vyprevadí. a opravy nahlasuje ten kto to spozoruje - tomu kto to ma v kompetencii opravit, alebo zabezpecit -objednat.
postu vybavuje asistentka, samozrejme sukromneho kuriera si ide kazda dole sama k dveram
@sweet20 dakujem, a asistentka robi len to alebo aj nieco ine? Co ja viem napr faktury cestaky pokladnu...
faktury - uctovnicka, personalistka.. ona mi len potriedi to, preskenuje ked nestiham atd..
ja som robila niečo také- kuchynka, návštevy, telefóny, drobné nákupy, K tomu mi pridelili jeden úsek, ktorému som robila komplet agendu. Bola som recepčná a administratívna pracovníčka.
@karinka223 o moju prácu vôbec nejde, ide mi o zvyklosti v iných firmách, preto sa pýtam personalistiek ako to majú v ich firme poriešené, či majú tieto prac. činnosti v kumulácii s inou prac. náplňou a ak áno zaujíma ma s ktorou.
Kvety - externa firma, ak sa bavime o interierovych. Vsetko ostatne asistentka, sukromne zasielky si vyzdvihuje kazdy zamestnanec sam. Plus este do kompetencie asistentky spada agenda ohladom BOZP a PO (zabezpecenie skoleni, spolupraca s technikom BOZP), evidencia faktur a podklady pre dochadzku zamestnancov. Firma ma do 40 zamestnancov - administrativa. Recepcnu zvlast nemame.
kvety - upratovacka, ostatne asistentka