Dobrý deň. Chcem sa opýtať, prečo niektoré deti v škole, aj keď majú švvp (napr. Poruchy učenia), nie sú integrované? Podľa čoho sa posudzuje, že žiak má byť integrovaný?
Odpoviem na otázku len upresním- podľa novej legislatívy pojem integrácia od septembra už nie je, len žiak so SVVP, po novom bude mať každý žiak nárok na podporné opatrenia, doteraz mali na indovidualizovany prístup nárok zo zákona len integrovaní žiaci.
K otázke - v prvom rade musí s integráciou suhlaait rodič, teda o nu požiada, my ako CPP integraciu bud navrhneme alebo nie. Pokiaľ nevidíme objektívne dôvody integrovať (problémy niesu natoľko závažné) tak neintegrujeme. Ja som nezvykla integrovať len keď bola napr dysgrafia. Ak bola aj dysortografia alebo/a dyslexia vtedy áno.
Ďakujem pekne za odpovede.
Zalezi to od cpppap a od vysledkov vysetreni. Nie kazde dieta spada pod integraciu