Mate skusenosti s pracou popri RD, na TP, skrateny?napr.Operator v CALL centre?alebo nejaku inu pracu, kt.by sa dala ,,prezit,, pri dvoch detoch?Momentalne len vyplnam dotazniky a to je len ,,minimum,,.Chcelo by to nieco lepsie, ak mate typ a ,,navod,, ako na to, budem rada.Diky 😉 🙂
@syrik su rozne call centra... niektore ponukaju bambusove ponozky, niektore robia iba prieskumy, niektore call centra si "kupuju" vyznamne velke spolocnosti a ty ked volas, tak volas akoby si bola zamestnancom tej velkej spolocnosti -- je to proste stale lacnejsie, zaplatit externe call centrum, ako si to svoje vlastne rozsirit....
Ja som pracovala v call-centre 3 mesiace a teraz, keď to píšem, tak nechápem, ako som to tak dlho mohla vydržať. 😅 Pre mňa to bol horor, neustály stres, ktorý neskôr tiež skončil 3 týždennou chorobou. Pracovala som práve pre tú veľkú spoločnosť a predávala ich produkt. Ja na niečo také nemám povahu, na priamy predaj. Som moc slušná. 😅 Tzn. keď mi niekto povie, že nechce, tak ja poviem, ok, fajn, dovidenia 😀 a to sa mojim šéfom, samozrejme, nepáčilo a keďže mali potrebu ma motivovať, tak za mnou stále chodili a hovorili veci typu "koľko už máš? dnes to bude aspoň 8, inak ťa vyhodím", čo síce mysleli zo srandy, ale pre mňa to vtipné nebolo. Ale aspoň viem, že predávať neviem a nikdy nebudem. 😀
Ja som robila v byvalom Slovak Telekome - ako operator call centra. Najskor som bola tiez len obycajny predajca - otravovala som ludi a predavala internet - to sa este celkom dalo. Ale ked nam dali databazu seniorov, tak ako to uz bolo trapne. Potom sme zacali predavat magio - toto mi uz bolo proti srsti - akosi mi ta sluzba nebola moc sympaticka. Tak som presla na prichadzajuce hovory zakaznickej linky. A tam som zistila, ze na to jednoducho nemam hlasivky, stale som bola chora, az mi na krcnom zistili, ze si ich pri rozpravani mechanicky poskodzujem - casto som bola uplne bez hlasu. Bola som aj dvakrat na lieceni v kupeloch kvoli tomu. Tak som sa presunula na ine oddelenie, kde netrebalo tolko hovorit 🙂 a zostala som na reklamacnom - riesila som pisomne reklamacie firiem. Toto bolo asi najlepsie oddelenie - aj ked kolektiv nic moc. Baby sa navzajom zrali. Cuduj sa svete - robila som tam par rockov, az kym som nesla na matersku. Ale uz sa tam nevratim 🙂 chcela som tym len povedat, ze zavisi od call centra - na co je orientovane, ci ma na to clovek "hrosiu kozu" a neberie vsetko osobne. Lebo ludia su v telefone casto zli 🙂 A niekedy si popri tom clovek najde mozno aj inu robotu 🙂 tolko moja skusenost. Treba vyskusat 🙂
Robila som operátorku call centra asi tri týždne. Na to musí mať človek povahu a byť taký splachovací. Ľudia sa hnevajú ak im voláš a často sú nepríjemní, alebo ti nadávajú. Sú tam ženy, čo to robia roky a sú spokojné. Ja som sa dostala do stavu, v ktorom som myslela, že ak ešte raz niekomu zavolám, tak sa povraciam. Veľmi ma to stresovalo. Prakticky som odtiaľ odišla uprostred pracovnej doby. Z toho stresu som vážne ochorela - respektíve lekár mi povedal že či som nemala v poslednej dobe stres, lebo iný dôvod na chorobu nebol nájdený. Inak vedenie bolo veľmi príjemné a ústretové a aj dobre platili. Napriek dobrej pracovnej dobe a peknej výplate, neustále hľadajú nových zamestnancov. Predpokladám, že je to z dôvodov uvedených vyššie.