Odmena pre zdravotníkov 350 €

cickymicky19
30. dec 2021

Ahojte žienky neviete mi prosím poradiť som na rodičovskej dovolenke, ale popri Tom pracujem ako zdravotná sestra na jednej súkromnej klinike 2 hod 2x za týždeň, zmluvu mám, mám nárok na odmenu pre zdravotníkov 350 eur?

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
kristinka92
30. dec 2021

keď sa nemýlim termín na požiadanie bol do 22.12., teraz už nie

renab
30. dec 2021

U nas v nemocnici sa nahlasovali len zdravotnici pracujuci na covidovycch oddeleniach.

petamich
30. dec 2021

bolo to len pre pracovnikov covid oddelenia, ono uplne asi nie je dovod odmenit napr. sestru u zubara alebo dermatologa, ktora pracovala standardny pracovny cas a mozno so zvysenym rizikom ale predsa, to ma asi viacero povolani ;) (a to sa nechcem nikoho dotknut, len som zrovna tieto dve pouzila ako priklad)

sisaza
30. dec 2021

@cickymicky19 neviem ako je to v sukr.zariadeniach...a pokial viem je pre vsetkych,nielen covidove odd...skus na stranke mzsr pozriet,ktore kategorie zdrav.pracovnikov dostanu

syla88
30. dec 2021

Nie je to pravda, že len pre covidové oddelenia. Týka sa to všetkých zdravotníkov pracujúcich na Slovensku a je jedno či robia v súkromnom sektore alebo v štátnom . Dokonca sa to týka aj sociálnych pracovníkov. O tom, či je to spravodlivé, by sa dalo polemizovať, ale stačilo sa tam len nahlásiť (teda mal to spraviť zamestnávateľ). V opačnom prípade to asi prepadne.

sisa_s
30. dec 2021

@viestta
@renab
@petamich
(Upravujem tretikrat prispevok, sorry) nie je to iba pre covid odd 🙂 vsetci zdr.pracovnici podla zakona dostanu
https://www.tvnoviny.sk/domace/2047651_nielen-l...
Autorka - informuj sa tam, kde pracujes, ale zoznamy sa davno nahlasovali

petamich
30. dec 2021

dievcata tak v tom pripade sa ospravedlnujem 🙈 ja som zachytila info, ze len pre covid odd. - uz som ticho a netrepem

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
cickymicky19
autor
30. dec 2021

Ďakujem vám všetkým dievčence za odpovede veľmi ste mi pomohli