Neviem čo robiť, kam smerujem

rado1998
4. jan 2024

Dobrý deň, neviem či sa niekto nájde kto si to prečíta, ale idem k veci. Už odmala som si v ničom neveril, moji starší bratia sa učili, ja som zaostával… Nie tým, že by som sa nevedel naučiť, ale tým, že sa mi nechcelo. Bol som trojkar. Matematika mi moc nešla a z toho mám traumu cely život. Pracujem s kasou a klepem sa. Bratia, mama keď si zrobia srandu ohľadne matiky tak sa síce zasmejem, ale vo vnútri trpim. Momentálne pracujem ako manažér/recepčný v maserskom salóne a stále mi príde, ze som za divného a hneď začnú pochybnosti ked má niekto uštipačnú poznámku ako jedna pani, ze je zvláštne ze tu robí muž. To som už rozoberal v minulých diskusiách ale snažím sa vam priblížiť, ze kde je problém. V mojej nízkej sebahodnote. Hľadám novú prácu, nedarí sa a musím si platiť byt, čiže je to o to ťažšie. Mám úžasnú priateľku, ktorá v tej temnote žiari a pomáha mi. Len už neviem ako ďalej. Je mi veľmi ľúto, ze sa mi tu v práci páči, ale neviem sa zbaviť pocitu toho, ze som za smiešneho ze tu robí chlap. Ak ste reagovali na moje diskusie predtým, tak si už pomyslite, ze mi šibe 😅🤦🏻‍♂️

zmrzlinka2021
4. jan 2024

@rado1998
Vyhladaj dobrého psychológa. Problém je v tvojej hlave.
Nič nie je divné, že robís v masérskom salóne

aiana24
4. jan 2024

Prečo chceš meniť robotu, kde si spokojný? Vymysli si nejakú odpoveď na uštipačné reči okolia a nerieš ich...

rado1998
autor
4. jan 2024

@aiana24 pretože už ma nebaví sa hanbiť za seba. Sám neviem prečo si pripúšťam tieto veci k telu. Kiežby som bol viac flegma.

rado1998
autor
4. jan 2024

@zmrzlinka2021 Snažil som sa to takto brať, ale prečo by potom hovorili niečo také, keď by to tak nebolo?

kakakina
4. jan 2024

Od októbra to tu riešiš .Bud si spokojný a kašli na všetkých okolo,alebo s tou prácou nie si stotožnený a hľadaj niečo iné .Ja si myslím že nie si spokojný hlavne sám so sebou a to treba riešiť ,nie prácu .

madeincssr
4. jan 2024