Nerešpektujú ma ako schopnú zdravotnú sestru

19. júl 2024

Pracujem v zdravotnictve skoro 20r. Presla som oddelenia ako Aro, urgent, trauma, urologia a interne. Teraz pracujem ako ZS v zariadeni pre seniorov. Mam velke skusenosti a nie raz som zachranila klientov zivot. V praci sa nam vymenil kolektiv a OP ktore su podomnou ma nerespektuju ako schopnu ZS. Maju pocit, ze to vedia lepsie. Rozkazuju mi kedy mam klienta pichnut, ako ho mam osetrovat. Preco mu nedam taku a taku pirulu atd. Ked som sa ohradila ze ake mam skusenosti vysmeju ma.
Problem je, ze neposobim na nikoho autoritativne. Mam skoro 40r no vyzeram tak na 15 tym padom nemam ziaden respekt. Som z toho demotivovana za cely moj zivot sa stretavam iba s pohrdanim a vysmechom pricom lepsie ovladam starostlivost ako zvysne kolegyne. Doktorka od nas sama povedala, ze ma je u nich skoda. Zacinam byt demotivovana a premyslam na odchodom lenze vsade na toto narazam v zariadeniach a v nemocnici.

h2
19. júl 2024

Pracuješ 20 rokov z zdravotníctve a napíšeš "pirulu"???

koniarova
19. júl 2024

Nemyslím si, že nemáš rešpekt kvôli vzhľadu. Chyba bude niekde inde. Ty si ich nadriadená?

autor
19. júl 2024

@koniarova na smene ano. Nerozkazujem im ani nic lenze oni si myslia ze som na praxi alebo si dorabam skolu. Nerobim to tak ako oni to boli naucene v inych zariadeniach. Nechapu, ze sa musia prisposobit nasmu systemu a nie tomu co bolo.

autor
19. júl 2024

@h2 a co? Tabletka ako pirula pre mna je to jedno a to iste. To mam este rozmyslat co napisem ci pirulu alebo tabletku?

stellarstar
19. júl 2024

Tak sa vráť do nemocnice

autor
19. júl 2024

Na mojej smene mam nastavene co treba a ako. Oni to nerespektuju a robia si svoje lebo vsak to vedia lepsie ako ja

autor
19. júl 2024

@stellarstar do nemocnice sa uz vratit nechcem

stellarstar
19. júl 2024

Tak hľadaj inde ako ZS keď sa tam necítiš dobre a si demotivovana

h2
19. júl 2024