Neprítomnosť klienta

30. sep 2021

Chcem sa spytat vsetkych kaderniciek, maseriek , kozmeticiek ..
Uz sa Vam stalo ze mala prist klientka na dohodnuty termin a neprisla, no nedala vobec vediet, nemala ani kuska slusnosti aj keby na poslednu chvilu napisat ze nepride ci o par hodin neskor napisat ze jej nieco do toho prislo? Mne sa to dnes stalo prvy x a normalne ma prsty svrbia, tiez musim prisposobit klientovi to kde budem mat v danom case dieta, objednat dalsieho klienta aby to casovo vyslo kym ona odide atd. Chapete . Riesili ste to,napisali ste jej svoje? Pritom na internete bola

haley7897
30. sep 2021

Nenapísala by som jej nič. V budúcnosti by som ale požadovala zálohu vopred

luccija
30. sep 2021

Nie, nenapísala...ak ju nepotrebuješ ako klientku napísala🙂

autor
30. sep 2021

@luccija nepotrebujem ,uz by som ju ani nevzala a fakt mam sto chuti jej napisat svoje 😒

bimbambim
30. sep 2021

Ak sa vieš zaobísť bez nej tak áno zavolala by som jej.Alebo keď sa najbližšie ozve tak jej poviem na rovinu či mieni tá ťahať za nos 👃 ako minule ,že neprišla.

bimbambim
30. sep 2021

Rovno volaj .Sms ti odignoruje

haley7897
30. sep 2021

Pozri, ak jej niečo napíšeš, môže tvoj zbytočne emocny vylev akurát šíriť medzi známymi a vyjdes z toho ako chudera. Ulož si jej údaje na nejaky Black list a keď sa ozve nabudúce, tak len so zalohou. Trochu sebaucty a profesionality.

manzanillaa
30. sep 2021

Skúsila by som tak slušne, že ste boli dnes dohodnuté, či zabudla alebo sa dačo stalo a uvidis, čo ti povie😉

sendy1977
30. sep 2021

náš známy je osobný tréner (Ba) a často sa mu to stáva ☹

marca12
30. sep 2021

Nenapisala by som nic. Ja by som rovno volala v case,ked tam mala byt. Teraz uz nepis a nabuduce by som ju odmietla. Nechapem takychto primitivov,co nevedia zavolat,ze nepridu

marca12
30. sep 2021

Este ma napadlo mojej kamoske takto viackrat ludia neprisli a tak den pred terminom obvolavala klientky,ze maju termin,aby nezabudli. Chvilu to tak robila,ale potom sa na to vykaslala,lebo aj to je zabijak casu

gama1542
30. sep 2021

Tak mne sa toto stalo raz. Som klientka.. volala mi kadernicka- pani vy ste mala dnes prist. No skoro som sa hanbou prepadla.. Zapisala som si do kalendara zly datum. Riadne som sa ospravedlnila, som nadalej klientkou a pre istotu si davam termin tak ze najprv dcera a o par dni ja. Tak uz nezabudam. Vzdy ked si na to spomeniem tak mi je trapne. Kadernicka mi odpustila. 😉

danulicek
30. sep 2021

Možno by som jej len napisala sms, či nezabudla alebo či je v poriadku. A podľa reakcie by som zvážila do buducna služby pre ňu.

autor
30. sep 2021

@haley7897 uz som jej napisala strucne a ludsky . Mna by vobec nenahnevalo keby mi pani napise hoc aj v danu hodinu ze necakajte ma prosim. Kludne,sla by som domov. Mna zarazilo ze na internete je a doteraz ani bu ani mu. Uz odpisala a tym som debatu skoncila. Ja sa natahovat nechcem. Nedalo mi to po tej ludskej stranke, sama nemam v sebe taketo spravanie ako bezne ,osobne by som sa hanbila

desore
30. sep 2021

Toto sa deje napr. aj u lekarov, lektorov jazykov atd...Nadych, vydych. Co zaloha vyriesi? Absolutne nic, musela by si byt siroko daleko jedina vo svojom odbore. Konkurencia je silna.
Slusne napis, ze mala termin u teba a zabudla. Ak sa objedna nabuduce, treba jej poslat pripomienkovu smsku den vopred.

haley7897
30. sep 2021

@desore záloha vyrieši, že bude mať zaplatený aspoň čas na ktorý by inak mohla booknut niekoho iného a tiež to, že si nezodpovedný klient 2x rozmysli ci chce stratiť svoje peniaze.

erikaa09
30. sep 2021

@haley7897 tu sa pripnem. Ako mam od zakaznika pytat zálohu ak sa objedná telefonicky ? To mu mám poslat do smsky iban kde ma poslat peniaze ? Ved kym pridu peniqze aj 2 dni a co ak sa objedna na ten den alebo dalsi? Áno ak sa niekto objedna o tyzden to sa da- ale ako ked si zatelefonuje?

maminkasisa
30. sep 2021

Nevies preco neprisla, ak jej ochorelo dieta, alebo sa nieco vazne stalo, mozno si zle napisala termin. Toto sa stava mojej kolegyni, rano jej pipne pripomienka, ze o 13 ma termin napr.u pedikurky a potom taky frmol, stale nejaky ludia a proste zabudla...

mam1na
30. sep 2021

Nenapísala by som jej. Nechtárok je plno, nič by to nevyriešilo. Na teba by to možno časom vrhlo také zvláštne svetlo, keby to dáko rozniesla. Konkurencia je prosto veľká.
Ale takéto jednanie je fakt otrasné. Ak už mám termín a nedám vedieť. Fakt mohla dať vedieť. A v dnešných časoch, kedy máme All mobily... Hrozné.

ckocka
30. sep 2021

Zákazník by sa mal správať slušne, poskytovateľ služby ak chce prosperovať sa musí správať profesionálne. Výchova zákazníkov do toho nespadá.

mikadooo
30. sep 2021

Z vlastnej skúsenosti - raz sa mi stalo, že mi to proste vypadlo. Zabudla som si zapísať termín, alebo som si pomýlila dátum v kalendári, už si nepamätám. Zrazu mi volá kaderníčka, že čo sa stalo, že sme mali termín pre 10 minútami som tam mala byť, tak som sa jej sto krát ospravedlnila, volala okamžite muža z roboty k deťom (našťastie už balil na odchod) keď sa už blížil, dupkala som už pri dverách a potom ohnivá čiara ku kaderníčke. Meškala som asi 3/4 hodinu, stalo sa to len raz, veľmi ma to mrzelo. Ale keby mi nezavolala, tak som v tom že sa nič mimoriadne nedeje 🤷. Takže možno stačilo zavolať, keď 10 minút mešká a overiť čo sa deje.

taga
30. sep 2021

Tak ja neviem, ja som asi divna.. ale pracujes v sluzbavh a pracujes s ludmi.. takýto emocny vykyv pre to, ze klientka neprisla? Mohla si zavolat hned, ci zabudla, alebo nemôže prist a zariadit sa podla toho.. ale riesit toto na mk mi pride vysoko neprofesionalne, priam detinske.. keby som mala kamosku a povie mi: 'vcera mi kadernicka cistila žalúdok, lebo som zabudla na termin..' v zivote by som k takej kadernicke nesla

andrea_82
30. sep 2021

Pises, ze ti uz odpisala, tak asi vies dovod. Ale ja by som z toho tiez nerobila vedu. Tebe sa nikdy nestalo, ze si na nieco zabudla? Aj mojej kolegyni pred casom volala pedikerka, ze kde je. Proste zabudla, obcas sa stane. Namiesto rozculovania si jej mala rovno hned zavolat a bolo by po probleme.

amelie2017
30. sep 2021

Ak sa to stalo prvykrat, nerisiela by som. Druhykrat by som jej napisala, ci jej to do toho nieco voslo a trerikrat by som ju uz neobjednala.

bettie
30. sep 2021

Mne raz prisla od kadernicky SMS, ktoru poslala vsetkym zakaznickam, ze ak sa zakaznicka nedostavi na termin a neospravedlni sa, pri najblizsej navsteve jej bude uctovat x% navyse. Kolko to bolo si uz nepamatam. Asi sa to stavalo casto. Ale to je take rozumne riesenie si myslim.

desore
30. sep 2021

@haley7897 Evidentne v tomto businese nerobis. Nahradia ta dalsou a ani okom nemrknu.

autor
30. sep 2021

@taga prosim Ta ty netrep 😃 normalne som jej napisala 2 strucne vety, ziadne revanice ,nadavky alebo co si ty predstavujes ked pises ze emocne vykyvy 😃😃

autor
30. sep 2021

A to co som chcela vediet bolo ako sa chovate Vy pracujuce v sluzbach a nie ZE JA TU RIESIM NEJAKU PANI CO NEPRISLA

ivik4
30. sep 2021

Mne sa to nastastie este nestalo ( klop klop)
No viem sa vzit do jej stranky, ked sama mam male dieta, domacnost, naobjednavat zakaznicky ktorych je dost tak aby som stihala ,aby som sa s muzom prestriedala, prist do salona o dost skor kym si nachystam x veci no ale klient vidi len to ze no nevadi daka Ta krava aj tak v salone isto bude ,jej to moze byt jedno. Pritom Ta krava aby do toho salona skrz tu pani ktora nepride musi aj tak zariadit vela veci predtym. Moje kamosky robia nechty, im sa bezne zenske nahlasia a nepridu,(ony si este aj strazenie deti zariadia ) a co je pre mna nepochopitelne co za grc to chodi po svete , ani nezavolat prepacte necakajte ma 🤷‍♀️. Nevravim stane sa kazdemu ze zabudne ale kua to je problem aspon neskor napisat prepacte zabudla som ? A dalsia vec : kadernicka cistila zaludok ? Jaj jasne tak kadernicka to necha tak, klientka co neprisla si povie : tejto mozem kludne skakat po hlave , nic sa nedeje ze ma tam cakala hoc aj pol hodinu ci nahodou nemeska

haley7897
30. sep 2021

@desore naopak hovorím zo skúsenosti keďže sme roky mali malý rodinný wellness, sauny, masážne... Rozbiehali sme ho v konkurencii v ba ale nikdy ma nenapadlo vyplakavat klientom do telefónu a školit ich.

taga
1. okt 2021

@haley7897 👍 presne tak.. totalne trapne cvicit vlastnych zakaznikov ako male deti.. to si profesional v sluzbach nemoze dovolit