Ahojte chcem sa spytat ci je mozne riesit cez komoru sestier sestricku ktora odmieta pristup k lekarovi, je neochotna a sklada nam telefon? ( jedna sa o riesenie zivotne dolezitych liekov pre klientov- diabetici). A je drza. Dakujem
Mozete dat podnet na dohlad
Mozetw kontaktovat urad pre dphlad nad ZS
Juiuuj takých je veľa,to by nebolo sestričiek a v podstate nemá kto robiť,a väčšina ambulantných lekároch je rado, že má nejakú sestričku,ja poznám lekárku,ktorá výsledky posiela domov poštou,pacienta nevidela viac ako rok a ešte do správy napíše,brucho priehmatné,ale komu hmatala brucho ťažko povedať..
popis o ake lieky ide a o aku sestru ak u diabetologa ries priamo s lekarom ak u obvodneho tak ti nemusi predpisat napr inzulin
Baby idem tam ako pracovnik zariadenia. Necha ma cakat aj hodinu a mozem klopat kolko chcem neotvori. K doktorke ma nepusti lrbo vsetko riesi LEN ONA! U doktorky som nebola ani raz. Vobec neviem ani kto je doktorka
@karinka223 no je rozdiel,počkať a zapísať sa a keď človek volá na lieky,spravidla na predpis liekov sa má volať cca od 10tej alebo po 12tej,noo mám vlastnú skúsenosť, že som sa snažila 3 dní dovolať,volala som aj na vrátnicu či nemajú dovolenku,nie nemali,nakoniec som musela osobne ísť a čo bolo najlepšie,že TREBA SPRIEVODNÝ LÍSTOK NA AKÚTNY STAV...
nerozumiem ides tam ako pacient? alebo v zastupeni ?
Pokiaľ tam ideš predpisovať lieky pre klientov DSS/ZSS tak treba na to upozorniť tvojho nadriadeného, že je taký problém
@hygienka volala im aj nasa sefka a tiez jej polozila telefon
Skús kontaktovať toho lekára mailom(niektorí ho majú zverejnený na nete). Vôbec Ti nezávidím. Stretávam zamestnankyne domovov dôchodcov ako vyčkávajú pred dverami, čas im uteká a nevedia sa dočkať.
@mamina7070 precitaj si to este raz. Klientov tak asi nie sama. Citaj s porozumenim prosim ta
To fakt v dnešnej dobe este tento teror funguje?
Postup u môjho lekára:
- cez eCasenku zadám co potrebujem z liekov ktoré beriem
- príde mi SMSka, ze mam recept v lekárni
- idem do lekárne, vyberiem liek
Tak nech ide šéfka osobne za dr. Ale komora s týmto nič nemá, ak sa chcete sťažovať tak cez vúc alebo UDZS
tak potom to ma riesit sef DSS s lekarou ak nereaguje tak cez VUC
Skús kontaktovať lekára mailom(niektorí ho majú na nete). Nezávidím Ti. Stretávam ženy, ktoré takto obiehajú lekárov kvôli predpisu liekov pre ľudí v domove dôchodcov, ktorí sú napr.imobilní alebo mentálne už nefunkční). Všade sa načakajú a každý na ne zazerá.
Môžte aj zmeniť lekárku, ak sa nedá dohodnúť. Alebo aj objednať cez e-časenka.
Za predpisov liekov sa volá poobede do obeda zdravotná sestra berie odbery a vysvetľuje diabetikom ako sa majú stravovať a podobne. Takže je logické že nezdvihne telefón. Volala si tam aj poobede ?
Baby este raz my ako zariadenie pre seniorov mame prednost ci uz na vysetrenie alebo na vybavovanie. Nikdy sme recepty neriesili cez e- recept a nefunguje to tak ako u beznych ludi. Uvedomte si ze sestricka nema pravo odmietnut dat predpisat zivotne dolezite lieky len pre to ze sa urazi alebo ofuci. Volame doobeda pretoze poobede nam nikto nedviha telefon a ano viem ze objednavky su poobede ale je povinna nam dat predpisat liek ktory dany klient potrebuje. Email nemaju
No tak tam choďte aj so šéfkou osobne a dôrazne žiadajte rozhovor s lekárom.
@koniarova ona nepusti ani ju. Hovorim tvari sa akoby bola sama doktorka
A čo ste vy dve so šéfkou z cukru? Si necháte po hlave skákať.
nemas automaticky prednost len zato ze ste zariadenie nic take neexistuje mate sa dohodnut s lekarkou a v nej urcenom case vam moze vyhoviet aj ona musi skontrolovat predsa ci nie je potrebne vysetrenie ci nie je ina liecba predpisana atd
najdite si inu lekarku pre zariadenie
Tak ako píšu, dievčatá. Kontaktovat lekára, aj zriaďovateľa. Komora s tým nič nemá, že sestrička nemá správanie.
ak je problém v predpise lieku - lekár musí pacienta vždy vyšetriť čiže je tam potrebná kontrola a tá môže byť u každého lekára iná...nestačí glykémia glukomerom, ale musia byť výsledky z krvi aby vedel upraviť dávku.....hoci ste zariadenie DSS nemusí akceptovať krv branú u vás...žiadna sestra nejedná svojvolne , ale je to vždy po dohode s lekárom, koho a kedy má vpustiť....taktiež majú svoj systém práce....väčšina špecialistov je súkromných a sestričky si zamestnávajú lekári....komora sestier s tým nemá nič...
Inak ešte dodám že nie každá diabetologicka ambulancia robí každý deň takže isto ma presne objednaných pacientov a naplánovanú celú službu.
k moje diabetologicke sa objednava aj na krv aj na vysetrenie. Na krv len tolko co zvladne sestricka poriesit do deviatej
si zober ze su tam diabetici na lacno s davkou inzulinu a cakame na odbery a niekto si tam nabehne ze jeho treba prednostne riesit teda xy klientov
zjavne lekarka nechce riesit vase zariadenie takze tvoja sefka ma dohodnut diabetologa pre vasich klientov a napr dohodnut navstevu raz mesacne pride prezrie pacientov predpise lieky tak to robia v zariadeniach bezne ak ide o leziacich pacientov napr
Prečo nerieši tvoje zariadenie zmenu lekára? Doktorke za vás prichádzajú peniaze tak takýto prístup je neprípustný.Kompetentny pracovník nech to zariadi.nech príde osobné za lekárom.dopredu si mailom vybaví návštevu a nenechá sa odbiť.Nech lekárovi povie buď bude medzi vami riadna spolupráca alebo pôjdete inam.
Nerozumiem, ako vas nepusti k lekarke.. akoze drzi dvere, alebo vam fyzicky brani vstupit do ambulancie?
Asi je vhodne kontaktovat v prvom rade lekara. Ked to nejde, tak potom zriadovatela, proste vyuzit vsetky moznosti - o vsetkom mat pisomny doklad