Nadmerné premýšľanie a stres v práci

rado1998
5. dec 2023

Dobrý deň, už som pisal na podobnú tému 2x, ale ešte som to akosi v sebe neuzavrel a hľadám radu, ktorá to môže zmeniť . Pracujem ako recepčný/vedúci v masérskom salóne. Praca je fajn, ale príde mi, že niektorí ludia na mna zvláštne pozerajú. Moja psychika je na tom zvláštne, nakoľko tú prácu mám celkom rád, ale tí niektorí ludia vedia pokaziť deň. Možno si to domyslam, neviem. Moja otázka znie, čo by ste robili vy na mojom mieste? Po zakaznickinej otázke, že ako som sa tu ako chlap dostal mi vŕta hlavou. Nemám sa s kým o tom moc porozprávať, tak píšem sem aby som dostal nestranné názory. Ďakujem veľmi pekne za odpovede a prajem pekný deň!😊

zmrzlinka2021
5. dec 2023

@rado1998

Tvoj problem je v tvojej nizkej sebahodnote. Analyzujes "pohlady" a pritom si v hlave vytvaras svoje vlastne iracionalne scenare, lebo sa necitis dost dobry, mas komplexy a hlavne, nemas to v sebe doriesene.
Realne ta ludia neriesia a nezaujimas ich. Takze:
- prestan analyzovat "kazdy prd"
- tes sa z prace, zdokonaluj sa v nej
- bud k ludom privetivy, laskavy
- neboj sa absolvovat aj terapiu, ak si nevies poradit s tymi myslienkami.

barborachors
5. dec 2023

Nikoho nezaujimas. Nemyslím to ale v zlom. Je to tvoja fixna idea, ze ty si stredobodom niecej pozornosti. Nie si. Vo svete ľudí si vsetci ludia myslia ze každý kazdeho sleduje, vnima, rieši. Ale nie je to tak. Je to klam tvojho vedomia. Kazdy riesi seba, zaujima sa len o seba. Ty sa tiez zaujimas len o seba, lebo si myslíš, že všetci ta v hlave riesia. A pritom to iste si mysli ten co pozera na teba. Ale o sebe. To je podstata ľudského vnimania.Lebo v skutočnosti je to presne naopak.

aniss257
5. dec 2023

@rado1998