Ahojte,
zienky, ktoré pracujete z domu v akých pozíciách je to najlepšie, resp. na akých pracujete vy? Teraz nemyslím tie brigády, a MLM a podobne. Ale serióznu prácu. Mala som jednu ponuku práce, avšak kvôli korone to nakoniec padlo. Dcéru mám doma, takze viem pracovať len formou homeofficu. Ďakujem
@lucia147852 ja robim procesny management, ale mam 11m dievcatko tak teraz nepracujem, inak by som mala neobmedzeny homeoffice a manzel je systemovy analytik a tiez robi z domu. Vela pozicii aj jednoduchsie administrativne aj ine viac kvalifikovane maju moznost homeofficu a teraz cez koronu este viac 🤷🏼♀️ Zalezi od toho naco mas vzdelanie a co si robila, ale nie je problem najst robotu, kde mozes pracovat z domu.
Školstvo.
Kedysi dávno som pracovala na HO ako prekladateľka, korekcie a preklady textov. To ale bolo na živnosť.
@natalala vzdelanie mám ekonomické, práx v administratíve, sales, management. Ďakujem za odpoved. Musím si viac pozrieť konkrétne firmy. Lebo ponuka na klasických portáloch nič moc 🙈
ja som vo finance, support pre ine krajiny v danej firme
@lucia147852 toto musim povedat, ze je v BA vyhoda lebo je tu vela korporacii a velkych firiem kde je uplny standard moct robit z domu. Drzim palce nech si nieco vyhovujuce najdes ;) aj ked teraz je taka blba doba :/
@natalala hej, teraz je to dosť bieda. Predtým som pracovala v ba, ale počas md sme sa presťahovali, takze na povodne miesto som nastúpiť nemohla. Stály HO mi rozširuje možnosti. Lebo ísť raz za čas na otočku aj do BA je v pohode. A homeoffice môžem robiť prakticky kdekoľvek. Ďakujem 🙂
Finance, support pre iné krajiny, pôvodne som pracovala normálne v office (NR), teraz už len z domu. Má to svoje výhody aj nevýhody.
@lucia147852 musis len hladat a pozerat, su rozne pozicie, len teraz je to isto tazsie aj so zaucanim.
Mam manazerska pozicia/customer care prepojenie sales a kvality, skor centralne riadenie a koordinacia vo vyrobnych podnikoch, ale je to naviazane na normalnu poziciu vo firme, ale uz skoro rok som kvoli corone doma a normalne tak plnohodnotne pracujem, obcas vybehnem do firmy ked nieco potrebujem (mam to desat minut).
@lucia147852 Nesustred sa na to, ze v pracovnej ponuke musi byt rovno napisane, ze je to na staly home office. Hladaj vacsie firmy a korporacie, tie to vacsinou maju uvedene ako benefit. A potom na pohovore to ries do hlbky - vo vacsine pripadov sa da dohodnut individualne, v pripade, ze sa im naozaj mas co ponuknut a budes pre nich atraktivny kandidat (myslim skusenostami, prinosom pre firmu, aby to niekto nepochopil zle :D ). Cize vies potom povedat, ze po zauceni a skonceni skusobnej doby by si uvitala moznost pracovat vacsinou z domu s tym, ze samozrejme na dolezite porady a situacie, kedy je nevyhnutna fyzicka pritomnost, by si samozrejme prisla do kancelarie.
Administrativa, Operations specialist - support pre europsky trh. na HO som bola uz pred coronou s tym ze parkrat do mesiaca cesta do BA 🙂 stacilo dobre vediet jazyky
@lucia147852 my sme s partnerom v IT firme a obaja robime z domu, ja som projektovy manazer a on je developer ale nemame to standardne, standardne sme normalne v office alebo sedime u klienta, permanentny home office ma napr. DELL a isto aj ine firmy, ostatni to maju ako benefit (napr. banky niektore niekolkokrat do tyzdna/mesiaca), na Slovensku bez korony totiz este stale plati hypoteza, ci na home office = nepracujes 🙂 snad aspon na toto bude ta korona dobra, ze manazeri pochopia, ze nie vsetci su flakaci
Ja som HRistka. Cez tehotenstvo som mohla pracovať iba z domu, ale to ma preprofilovali na zahraničný headhunt. Okrem toho som mala nejaké miniprojekty vo firme, kde robi moj muž. A este par hodin mesačne som robila analýzy pracovneho trhu pre jednu americku firmu.
Teraz som na MD a zvladam len tie analýzy ( je to do 10 h mesačne, ale krásne platené). Ked prejdem na RD budem pomáhať opat vo firme kde mam tpp.
Paradoxne, ja som workoholik a pri prechode na MD som dostala asi 5 pracovných ponuk na HO na skrátený úväzok. Ale povedala som si ze praca počká- tpp dva roku a na HO a skrátený úväzok chcem počkať aspoň pol roka.
vacsinou na HO robime v IT sektore, zahranicne korporacie to maju ako benefit kedze casto napr. v US ludia robia roky iba z domu a do officov vobec nechodia. Teda tym, ze to je bezne najma v IT je predpoklad aktivna anglictina ako uplny zaklad. Teraz je vsak doba ze hiring je takmer zamrznuty, kazdopadne treba si posielat CV a vyskusat. Pokial ma clovek VS ekonomickeho ci financneho smeru, dobru anglinu tak vzdy su sance pomerne velke. Drzim palce pri hladani.
ono vacsinou it sektor, ale tiez aj niektore marketingove a reklamne sa daju, kamarat tak pracuje uz od marca je doma, ale ako pises ono teraz ta ponuka nie je nejaka pestra, ale to je podla mna normalne vzhladom na situaciu :/
@petamich 5 a pol roka som pracovala 4 dni v tyzdni (a cez koronu skoro stale) na HO,a myslim,ze tych,co mudruju o flakacstve,vylieci korona.Pre mna to znamenalo byt k dispozicii aj vecer,kedy uz vsetci kavickari z kanclu sedeli doma a nedvihali telefon, deadliny nepustili,takze castokrat aj rano od piatej,kedy bol par hodin klud,a kolegovia nebombardovali urgentmi,na ktore si zmysleli v ten den.Den v kancelarii bol potom cely meetingovy,pripadne u obchodnych partnerov,na sude.Som firemny pravnik,teraz na materskej a zamestnavatel bol so mnou vzdy spokojny.Inak som v office day vzdy zabila 4 a pol hodiny cestovanim.
Ja si myslím, že keď nastúpis do novej práce budeš musieť zo začiatku chodiť fyzicky do práce, zaučiť sa, skúsenosti, systém zabehnúť, až potom sa dá homeofice.
@mlska19 uplne suhlasim 🙂 ja osobne si myslim, ze ten kto sa nesiel pretrhnut, ked sedel v kancelarii sa rovnako nejde pretrhnut aj na home-office a ti co normalne pracovali, pracuju aj nadalej, z povahy mojej prace chapem, ze je lepsie byt u klienta fyzicky, ked mu dodavame nejake IT riesenie a pomaly kazdy den nieco mensie/vacsie vyskoci ale prezili sme to i my, i nas sef i klienti aj teraz cez koronu a za seba poviem, ze som daleko efektivnejsia a je prijemny bonus, ze si pripadne viem zorganizovat den ako potrebujem a beztak mam telefon stale pri sebe a odpovedam na maily atd. kedykolvek aj vecer a navyse v office ma castokrat niekto vyrusil, lebo siel okolo a prave v tej sekunde si spomenul, ze ma na 5 min. potrebuje a boli z toho dve hodiny 🙂
u nas tiez klienti pochopili, ze travel costy sa takto daju pekne eliminovat, ked som pred tym rok a pol kazdy tyzden lietala na sluzobku (letenky, ubytovanie), takze sa to asi v nejakej rozumnej miere adaptuje aj po korone
@lucia147852 finance, hladaj najmä v korporátoch 🙂
Personalne oddelenie formou HO ale s tym, ze nejaka kolegyna musela byt vzdy aj vo firme na priami styk so zamestnancom.
@lucia147852 majitelka firmy...
@lucia147852 moj brat je grafik a dlhodobo pracuju z domu, sestra uctovnicka
@lucia147852 a aku poziciu chces robit ?
@lucia147852 oblast IT, to zahrna desiatky pozicii