Dobrý deň, prosím Vás o radu.. pracujem ako čašníčka už približne rok v nemenovanej reštaurácii a za celý ten čas som nedostala ani jeden príplatok za sobotu/nedeľu/sviatok. Rozhodla som sa teda, že si budem brať tringelty s celého dňa a nechám v kase len pár eur. Môže ma zamestnávateľ podozrievať z krádeže? Poprípade ak sú tu nejakí čašníci, beriete si tringelty alebo ich nechávate zamestnávateľovi? + dodám ešte, že k výplate mi nikdy nedali toľko tringeltov ako mali. Ďakujem
Tak tringelty sú pre teba, nechápem prečo by si ich mala nechávať zamestnávateľovi
@stellarstar ďakujem pekne za odpoveď, o mesiac pravdepodobne odídem. Uvidím podľa výplaty
@luckaaaaaa__ určite si nájdi niečo lepšie, veď ťa ani riadne vyplatiť nevie
@janai1 Neviem čo by som mala povedať zamestnávateľovi ak by sa ma spýtal prečo si ich beriem..
@luckaaaaaa__ ja som robila čašníčku síce pár rokov dozadu, ale tringelty mi zostávali. Po každej smene som robila vyúčtovanie, a čo bolo navyše,bolo moje.
Ja som robila v pizzerii, väčšinou sme robili dve, jedna piekla a druhá obsluhovala, tak sme si tringelty delili na polovičky, tringelt je podľa mňa pre čašníčku za to ako sa správa k zákazníkovi tak nevidím dôvod, aby ti ich niekto bral.
@luckaaaaaa__ Sice som bola čašníčka 10 rokov dozadu…ale po vyúčtovaní co ostalo sme si rozdelili…šéf o tom vedel
@huxy Ja si myslím, že to tak má byť. Len moja vedúca má na to asi iný názor.
@luckaaaaaa__ dcera ked robila, tringelty sli do kasicky a kazdy vecer presne na počet zamestnancov v ten den. Lebo v kuchyni by boli ukrateni. Iba ked niekdo vyslovene povedal, toto je pre teba, si mohli nechat.
@luckaaaaaa__ tak blbá vedúca. Inak aj tá moja bola často čudná,a to bola moja svokra. Keď som na akcii dostala 10€ navyše,tak ma sfukla,že to jej musím také hovoriť a bla,bla.
@janai1 tringelty by mali byť jej. Ale ak tie peniaze dá do kasy, tak z kasy si peniaze určite brat nemôže.