Môže pedagogická asistentka známkovať deti?

katarinka25
31. jan 2024

Prosím vás ak niekto pracuje ako pedagogická asistentka poraďte mi. Môžete známkovať deti? Podľa mňa určite nie. Ani tie ktoré sú vám pridelené. Hlavne ak mám len stredné pedagogické vzdelanie, nie VŠ. Aj keď mi dieťa pridelili na pracovné vyučovanie,bez učiteľky sama vediem túto hodinu. Ževraj som ju mala aj známkovať. Ak mi viete poradiť budem veľmi rada.. ďakujem

denkatn
31. jan 2024

@katarinka25 normalne asi by asistent nemal znamkovat, ale aj ten zakon ze moze niekto ucit a pedagogicke minimum si robit uz popri uceni je nejako nahlavu. ved v tom zakone malo ist o to, aby neucili ti co o uceni nic nevedia. moc sa netrap. daj jej jednotky, ved aj ucitelky pracovne vyucovanie moc neriesia (moja dcera tretiacka nevim ci vobec preberaju nieco). Vyries nejako šalamunsky ze daj jej jednotku a chod si to dat odobrit ucitelke predloz jej co ste preberali a pracu mas vybavenu. podla mna dietata to neposkodi, aj ked sa to tak nema. ale su horsie veci na tych skolach ktore robia pedagogicky pracovnici, ako to ze pracovne vyucovanie uci asistent.

sella38
31. jan 2024

No pockaj, ja ti nerozumiem... bez ucitelky vediem hodinu... to znamena, ze si asistent a v ramci uvazku ucis pvc naor. v 3.B, ano? Ak ma skola schvalene znamkovanie aj vychov,tak ano, znamkujes.

kiki68
31. jan 2024

Nie, nemas ju znamkovat. To ma robit ucitel a moze mat iba podklady od Teba.

kacena4
31. jan 2024

ja to mám tak, ze pripravim vsetko ucitelke, test, písomku, pracu na hodine, diktát, projekt, ... a zanesieme ju ohodnotiť ucitelke ktorá uci daný predmet celu triedu, ona zadava znamky. ak to mas ako svoju hodinu, kde riešiť v edupage plany, dochadzku tak potom aj znamkujes.

katarinka25
autor
1. feb 2024