Manželky policajtov, je to v poriadku?

6. okt 2024

Čaute. Prosím vás o názor, pohľad na vec 🙏🏼
Manžel hľadá novú prácu a policajný zbor je jedna z možností (bol by blízko domova a nemuseli by sme živoriť. Momentálne pracuje ako montážnik v zahraničí. Plat je krásny, ale sme spolu veľmi málo). Ja mám z toho ale blbý pocit.. kvôli korupcii, blbej politike na Slovensku. Bojím sa, že bude musieť držať hubu a krok a prehliadať zlé veci v radoch policajtov.
Možno som ale len veľmi pesimistická. Neviem, či sa môžu takéto veci priznávať na fóre.. ale skúšam.

martinka13
6. okt 2024

Tiež by som rozmýšľala ako Ty. U nás je to ozaj hrôza. Nechcela by som, aby môj muž pracoval v tejto sfére.

michaelam2
6. okt 2024

Odkial mate istotu ze by pracoval blizko domova? Ak mam dobre info, tak priradit ho mozu kdekolvek na slovensku.

doriiis
6. okt 2024

A má hotovú policajnú školu? Fyzické testy? Psychotesty?

natasagregorova
6. okt 2024

Môj manžel je policajt už 12rokov a nie je to tak

sasa1310
6. okt 2024

sorry, ale čo ide robiť rovno štátneho tajomníka? 😀 však, keď je Slovensko taká strašná krajina, nerozumiem prečo všetci nejdete vy za ním.

ibrunova
6. okt 2024

Dá si žiadosť do konkrétneho mesta, ak majú voľné miesta (teraz majú skoro všade voľné). Tam ho prijmú, ak urobí fyzické testy, psychotesty atď, vyšlú ho do školy na 9 mesiacov do Košíc alebo Pezinka, po škole by sa mal vrátiť nazad tam, kde bol prijatý. Teraz je všade nedostatok, takže sa môže stať, že ho na čas prípravnej štátnej služby môžu na čas preradiť inde a potom sa vráti už natrvalo tam, kde bol prijatý. Radoví policajti majú s politikou málo spoločného.

doriiis
6. okt 2024

Myslím,že autorka pozná prácu policajtov iba z médií.🤦🏻‍♀️

ibrunova
6. okt 2024

@doriiis najskôr žiadosť, potom testy, potom prijatie a až potom škola.

doriiis
6. okt 2024

@ibrunova ...no tak ešte naozaj nie je isté,že policajtom bude.Zbytocna panika

michaelam2
6. okt 2024