Mám v práci urobiť uzávierku pokladne, keď som bola PN?

2. feb 2023

Ahojte
Celý január som bola zo zdrav. dôvodov PN. Skončila som v decembri a začala som teraz vo februári.
V práci mám na starosti okrem iného aj pokladňu - kancelárske potreby, pošta, objednávky na firmu. To sa všetko platí z mojej pokladne. Sumy sú tam do 3 tisíc.
Uzávierku robím vždy koncom mesiaca. V decembri som spravila tiež.
Na začiatku januára som bola Odniesť kľúče, keďže pokladňu potrebujú používať i počas mojej neprítomnosti.
No teraz keď som nastúpila, mám spraviť uzávierku za január, čo sa by nezdá OK. Ak suma nebude sedieť, bude to moja zodpovednosť pritom ja som sa od poslednej mojej uzávierky (ktorá bola skontrolovaná a sedela!) nedotkla. Kľúče som mala povinnosť odovzdať. Kto vie, kto odtiaľ vyberal peniaze. Netvrdím, že naschvál ale mohlo sa stať, že zabudol zapísať niečo alebo vrátiť čo ostalo. Mám byť za to zodpovedná ja?

jjanulienka
2. feb 2023

Podpísala si protokol o vrátení kľúča? Mas hmotnému zodpovednosť?

luccija
2. feb 2023

Keď som odovzdavala pokladňu mala som odovzdávajúci protokol so sumou a podpismi

pribinak
2. feb 2023

Určite nerob uzávierku sama, chcú písomný zoznam kto všetko vyberal peniaze z pokladne počas tvojej neprítomnosti