Lidl - predavač

13. sep 2022

Ahojte.Mam otázočku.Tie ktoré pracujete v Lidli.Stáva sa mi u jedného pokladníka,že mi nesedí bloček.Raz to bolo že miesto 8x rožok ,bolo na účte 8x ananas,potom miesto 6x skyr naučtoval 6x olej(mali sme jeden olej).Dnes beriem malé svetlé bagetky a miesto nich nablokovane fitness bagety.Vzdy keď som zrovna na neho natrafila tak nesedel bloček,vždy som to samozrejme skontrolovala a vrátila.Otázka ako sa dá miesto rožku nablokovať ananás ktorý sme ani nemali?Nie je tam nový je tam už dlho tak tomu nechápem.Dakujem

ludo21
13. sep 2022

No neviem. Ja napr hned vtedy pridem naspat do obchodu. Lebo pekarenske vyrobky maju na PLU a daju ine plu a v systeme to je ina polozka!
Vzdy treba kontrolovat blok a ist naspat...

babovka2321
13. sep 2022

Aj si bola spat za pokladnikom opakovane? Chyby sa stavaju, ale keby to robil jeden a ten isty pokladnik pravidelne (a vzdy tou chybou sposobuje vacsi ucet), tak sa idem stazovat, a to som dost chapajuci a tolerantny clovek, co sa takych veci tyka.

marsmykkok
13. sep 2022

No ja keby sú samoobslužné, platím tam... Aj včera som brala 2 hrušky v akcii za 1,19 kg odroda Lucasova zelené (mali aj nálepky) a nablokovali mi za 2,39 červené neakciové Qtee. Mala som len 2 a pre 50-60 centov som nemala čas riešiť, ale štve to človeka. Ale opačne, že by nablokovali niečo lacnejšie a mala som drahšie sa nestalo...

autor
13. sep 2022

@babovka2321 áno píšem že vždy som skontrolovala a vrátila.Tak nestretávam ho tam pravidelne ,ale tak je to tak cca za posledné 3mesiace 3x.Blok vždy kontrolujem aj pri iných.

autor
13. sep 2022

@marsmykkok no nám zrazu nabehol účet 45€ a mali sme 4 položky tak sme to hneď riešili,akože fakt nechápem ako sa dá rožok pomýliť s ananásom

alenamihal
13. sep 2022

Mne minule zauctovala 30ks sladkych rozkov a brala som iba 3ks brrrrr este ze som si to vsimla..zarobili by 12 eur brrrrr treba kontrolovat stale..

klarissa25
13. sep 2022

Áno dá sa to...veľmi jednoducho... keďže sa to blokuje podľa kódov...takže keď si ich niekto mýli...

marsmykkok
13. sep 2022

@klarissa25 No len potom má zlý systém Lidl, hlavne že nablokujú za 5 sekúnd, ale zle... A ja tam chodím kvôli tomu, že tam rýchlo nakúpim a je odveci potom tam zabiť dalších 10 minút kým skontroluješ blok, povieš pokladníčke, kým doblokuje nákup, kým otvorí kasu a opraví to a vydá rozdiel.

klarissa25
13. sep 2022

@marsmykkok ale teda to je chyba konkretneho pokladnika neexistuje aby nebol na to nejako upozornený....ono sa to sem tam stane ale toto je už moc často

mec321
13. sep 2022

@alenamihal zarobil by si jedine Lidl, ale nie pokladník, pretože jemu musí sedieť pokladnica s tým, čo nablokuje, je to nejak systémovo…
a
@autorka , pracovala som tam, a myslím, že niekedy to nemusí byť ani naschvál. ja som napríklad nastúpila, a hneď som bola na všetko sama. stále mi s prepáčením p*čovali do sluchátka, človek počúval čo stále brblali a nemohla som sa poriadne sústrediť..
ešte keď to človek musí robiť v tempe, rýchlo.. ono tie PLU čísla sa môžu pomýliť, namiesto 251 mohol dať 241.. v lidli treba proste všetko rýchlo a možno chudák na to ešte nebol zvyknutý, každý je iný, možno sa pomaly učil.. takže on nemá dôvod vás okradnúť. myslím že je to skôr nepozornosť, .. 🙂 ja som tiež veľakrát nevedela ktorý druh obocia napríklad to je a nahodila som tam zlé 😅 no treba sa len učiť a keď sa vám toto deje buď to pochopiť a tolerovať alebo slušne povedať vedúcej keď už vás to škre..
ja by som to povedala priamo jemu, pretože nemám srdce na to niekomu priťažovať, keď ľudia chudáci sú radi že vôbec nejakú prácu majú..

autor
13. sep 2022

@mec321 ja sa na neho nehnevám a ani nejdem sťažovať,ale zaujímalo ma ako to tam je že či napr.viem že pečivo koľko x hľadajú na monitore či aj ovocie je na monitore,alebo len zadávajú PLU

dodka6
13. sep 2022

V Lidli je to určite chybný systém...mne sa tam toto stáva už pár rokov....

mec321
13. sep 2022

hľadajú, aj ovocie je na monitore a práveže to je to najťažšie, lebo sú tam malé obrázky a keď tam mám 4 druhy rovnakých hrušiek napríklad tak je naozaj ťažko rozpoznať ktoré zákazník má, hlavne keď tam zákazník nemá ani samolepku, ani názov 🥲😅 vieš ako to má človek rozpoznať ktorá to asi bude 😅

luciamacicka
14. sep 2022

Mýli si kódy

anninna30
14. sep 2022

Mňa zas stve že velakrat zabudnem oskenovat aplikaciu v mobile..teda.skoro vždy..dobre to vymysleli..akože akcia, ale ked neoskenujem tak akcia sa nekoná 😆 a to kupim veci ktore a ani nechcela..lebo ved akcia