Ahojte,
Chcela by som sa opýtať kto ma skúsenosť s pohovorom na manažéra predajne v Lidli. V treťom kole ma pozývajú na centrálu Lidlu a ja vôbec neviem čo čakať od tohto kola. Vraj sa tam budú riešiť nejaké role play scénky a ešte niečo. Vedel by mi niekto napísať aké scénky nech si to viem aspon predstaviť?
Ďakujem 🙂
podla mna to budu take tie situacie, ze rozculeny zakaznik pride nieco reklamovat, vratit do predajne ......a ako by ste postupovali ich bude zaujimat
napriklad u nas v Lidli sa vela mamiciek stazovalo, ze nedavali nalepky k nakupu nad 20eur, ked trvala ta akcia, co sa zbierali nalepky a kody pre skolu ......a veduci predajne to mal na haku ......viem, ze mamicky kvoli tomu aj telefonovali na infolinky a neviem kde .....
takze tie situacie, co sa mozu vyskytnut su rozne .....a teda bude nejaka situacia, kde ich bude zaujimat ako by ste ako manazerka predajne zareagovali