Kto si dorobil zdravotnú školu a pracuje ako zdravotná sestra?

10. dec 2021

Ahojte dievčatá je tu niekto kto si dorobil zdravotnú školu a pracuje ako zdravotná sestra? Aký postup by som mala zvoliť? Na akú školu by som mala ísť, mam 36 rokov a som bez práce tak uvažujem o práci v zdravotníctve. Za každú radu ďakujem.

trema
10. dec 2021

bud 2 roky pomaturitne studium na strednej alebo 3 roky denne studium na vysokej

autor
10. dec 2021

@trema a kde v ktorom meste a ktorá škola?

macekovam
11. dec 2021

mozes sa zamestnat v neocnici napriklad ako sanitar.. a popri tom studovat sestru 3 roky Bc externe.. mozes napr. B. Bystrica alebo Trnava..Nadstavba je strata casu v dnesnej dobe

autor
11. dec 2021

@macekovam a za sanitárku ma vezmú bez zdravotnej školy?

macekovam
11. dec 2021

ano.. a ak bude potrebne dorobis si kurz... popri praci.. ale pracuju v nemocniciach aj sanitarky bez kurzu.. a ak ti umoznia pojdes studovat sestru.. maturitu asi mas ze?

zuzik307
11. dec 2021

https://www.health.gov.sk/?zoznam-szs-v-sr-1 pozeraj pomaturitne studium prakticka sestra, je v dennej/externej forme...

autor
11. dec 2021

@macekovam mam BC sociálnu prácu.

autor
11. dec 2021

@zuzik307 mne by viac vyhovovalo v externej forme.

macekovam
11. dec 2021

A nechceš pracovať v domove dôchodcov napríklad? A tam už máš uznané vzdelanie... A teda tam študovať externé sestru?? Ale pracovať tam?

mofa
13. dec 2021

Ak chces pracovat ako zdravotna sestra musis mat vysoku skolu aspon bakalara.takze 4 roky externe( riesi sa teraz, ze externe studium sa skrati naspat na 3 roky ale neviem v akom je to stave)ak si spravis strednu skolu nejake pomaturitne studium, sestra nebudes budes prakticka sestra ta ma ine kompetencie, dnes uz zo zdravotnych skol nevychadzaju sestry ale prakticke sestry za ktore, zodpoveda zdravotna sestra.je to pekna praca ale velmi narocna, musi ta to bavit 🤷‍♀️

autor
14. dec 2021