Ahojte, chcela by som sa Vás spýtať či máte skúsenosť s prácou v banke na pozície klientsky pracovník. Zaujíma ma najmä 365 banka. Prečítala som diskusie na túto pozíciu a teda príde mi to až desivé. A to som si myslela, že práca v banke jedna z tych prestížnejsich. Aši to záleží dosť aj od banky ako takej ale na tieto dve som nenašla žiadne recenzie. Mate s nimi skúsenosť z pohľadu zamestnanca ?
Pomaly mi končí RD a do predchádzajúcej prace sa vrátiť nechcem, tak rozmýšľam, že by som vyskúšala pár pohovorov na toto miesto. Ďakujem Vám 🙂
v každej banke je to tlak na plnenie plánu - predaj produktov....pri malom dieťati si túto prácu premysli, už len kvôli pracovnej dobe....otváracie hodiny od 9-17:00, príchod min.15min.pred otvorením, odchod najskôr o 17:15 a to len v tých lepších prípadoch...porady mimo otváracích hodín, teda buď pred prácou alebo po práci, tlaky na predaj....
Ja som pracovala v banke 2 a pol roka. V januári končím. Práca je to dobrá, zodpovednosť veľká, ak si precízna v práci bude to masaker. Odchádzam práve preto, že som sa v tom stratila, z práce som chodila psychicky vyčerpaná, kvôli tlakom na plány ktoré je ťažké plniť, keď máš ako ja 2 deti malé, raz s jedným očr a raz s druhým, škôlka len do 4,muž na 2 smeny zapájali sme aj babku, ale z tých detí nemám mi o víkendu nič lebo furt utekám do práce a z práce, ráno ich zavedie a potom vidím vlastne až večer. Nie je to prestížna práca. Sú mesiace kedy som zarobila menej ako predavačka v lidli, len preto, že mi padli stretnutia lebo napr dcéra ostala chorá, potom zase na opäť nové, niekto príde niekto nie... A aj ten co príde, často nič nechce. Nechcem ťa odradiť, ja to beriem ako dobrú skúsenosť ale druhýkrát by som už do toho s menším ako 10rocnym dieťaťom nešla.
Našťastie mi má malého kto postrážiť, bývame u našich. Keď prídem do banky nikto ma neotravuje ponúkaním iných produktov, aspoň pri fio banke to tak bolo, keď som si zakladala účet. Tiež mi ešte nikto z banky nezavolal (asi som nezaujímavý klient ???) . Zas pracovná doba predavačky, čo čašníčky tiež nič moc, bývali sme často krát dlhšie. Preto pátram ako sa posunúť ďalej. Či budem mať šancu zamestnať sa niekde na 8 hodín, kludovo za priemernú mzdu, no neviem.
Pozri, keď chceš, určite to vyskúšaj, získaš skúsenosti, zocelíš sa a uvidíš, možno sa v tom nájdeš, len nie každý nato je. Mňa toto tempo popri 2 deťoch dostalo k psychickému kolapsu, začala som mať zdravotné problémy až som sa rozhodla skončiť. Ale ak sa v tejto pozícii vidíš, ja som napr za tú skúsenosť rada 😊
S názorom dievčat môžem len súhlasiť. V banke pracujem 16 rokov a mám toho naozaj plné zuby. Tie tlaky sú neskutočné, domov chodím psychicky unavená, deprimovaná. Keby som nemala záväzky tak už tam nie som, no to neznamená, že chcem v banke ostať pracovať, NIE NECHCEM... Hľadám prácu a pri prvej vhodnej príležitosti odídem. Plány, ktoré musíš splniť sú ambiciózne, no priprav sa na, to, že to bude prvoradá náplň Tvojej práce...a potom buzerácia pri nesplnení plánu. Ale vyskúšaj, možno sa v tej práci nájdeš. Silno Ti držím palce.
@zuzana2403 ďakujem za odpoveď. Nikdy som sa nezamýšľala, že na prácu v banke ľudia majú taký postoj. Sa mi zdalo, keď som tam prišla ja niečo riešiť, že majú pohodu pracovníci, nikto ma netlačil do ničoho :D Aspoň skúsim poslať životopis.
Tiež som si myslela, že je to úžasná práca... Práca v teple, v krásnom, čistom prostredí. No ver mi, je to len naoko. Zodpovednosť neskutočná, veľké tlaky na predaje a to nehovorím o napätých vzťahoch v kolektíve kvôli obchodom. Čím som tam dlhšie, tým viac viem s istotou povedať, že opak je pravdou. Len utekať...
ahoj, ja som v 365tke pracovala pol roka na manazerskej pozicií v centrále. Musím povedať, že to bol otrasný nátlak na precíznosť vykonanej práce a napriek tomu, že som mladá baba a mega poctivka som po pol roku odišla, pretože som pracovala 50 hodín týždenne, samozrejme nechceli preplácať nadčasy a podobné...nehovoriac o tom, že dovolenku si nevezmeš vtedy kedy ty chceš ale medzi sviatkami a ešte na dovolenke vlastne pracuješ, lebo to nemá za teba kto spraviť (čerpáš dovolenku len aby si ju vyčerpala a si v práci). Verím, že ako klientsky pracovník by si to mala dostatočne napäté a náročné, nakoľko odmeňovanie bolo nastavené aj na základe obchodov. Čiže za mňa veľké nie.
Ale určite, že práca v banke môže byť prestížna. Ak robíš vo vyššom manažmente. Prípadne ak robíš v banke ozaj v maličkom meste, kde je pošta, 1 banka, Jednota a nič viac. V každom prípade, ja som strávila v bankovníctve takmer 18 rokov, vrátane Poštovky (predchodca 365), tam som koučovala pobočky a riaditeľov. Takže ak máš otázky, rada zodpoviem, ak budem vedieť.
Vo všeobecnosti napíšem, že bez ohľadu na to, o akú banku ide, pobočkový pracovník vždy okrem toho, že vybavuje v priebehu dňa klientov, ktorí prídu na pobočky a vybaví ich požiadavky, tak musí aktívne telefonovať, dohadovať si stretnutia, na nich ponúkať klientom produkty - účty, sporenia, spotrebné úvery a hypotéky, vo väčšine bánk taktiež životné poistenie a investovanie do fondov. Na toto má mesačné alebo kvartálne plány, ich plnenie má potom vplyv na úpravu mzdy, kariérny posun, kvartálne či ročné odmeny. Sú ľudia, ktorí to robia roky, baví ich to. A potom sú ľudia, ktorým to fakt neodporúčam, pretože budú mať z toho doslova traumu.