Kam poslať životopis, keď mám vyštudovanú sociálnu prácu?

28. sep 2024

Baby pomôžte mi prosím ak som na niečo zabudla
Posielam si žiadosti do zamestnania a životopis. Mam vyštudovanú sociálnu prácu Mgr. Zatiaľ chcem poslať do DDS v okolí, mestský úrad, školy ( okrem.upsvar tam.nechcem). Ze ci vas ešte niečo iné nenapadá 😊 ďakujem vopred 🙏

autor
28. sep 2024

Môžem aj do škôlky napr ? Alebo tam s týmto vzdelaním.neobstojim ?

autor
28. sep 2024

A ešte otázka podľa vás je lepšie poslať poštou alebo elektronicky?

modrykolibrik
28. sep 2024

@autorka to posirlas len tak alebo reagujes na pracu? Odkial si?
Ja pracujem ako socialna sestra a sefka nedavno hladala socialnu

autor
28. sep 2024

@modrykolibrik okres Brezno
Áno posielam len tak keďže zatiaľ žiadne také ponuky niesu , všetko sledujem, ale nič

modrykolibrik
28. sep 2024

@autorka ak ti mozem poradit nerob to. Ja som si nasla pracu len tym ze som volala alebo som prisla osobne. Ja som nasla vzfy robotu. Teraz robim socialnu sestru ako veduca socialneho useku plus mam este dalsie roboty a mam plat 2200€ v cistom ale uz mi ide hore takze coskoro 3000€

autor
28. sep 2024

@modrykolibrik takže radšej to pochodiť osobne a popýtať sa ? Lebo nechcem nečinne sedieť a čakať ci niekto niečo dá na net alebo sa len dopočujem .

modrykolibrik
28. sep 2024

@autorka to ozaj sediet doma a cakat to je blbost. Chod a hladaj ja som dlhoo chodila ale vzdy sa nahodou uvolnilo miesto a toto kde robim mam vybavene cez znamu

modrykolibrik
28. sep 2024

A dalsia vec treba pouvazovat aj s hladanim dalej. Ja byvam v uplnej prdelke a dochadzam kazdy den skoro 40km

autor
28. sep 2024

@modrykolibrik ďakujem za rady cennim si to ☺
Mam tri deti tie chodia do škôlky, školy takže mam čas aby som.si to pochodila takže to skúsim určite
Vezmem si aspoň životopis zo sebou .