Som studentka, snazim sa najst si brigadu uz od juna. Pred tym som 4 roky brigadovala v restauracii kde prisiel novy majitel a vyhodil vsetkych brigadnikov, ze tam chce iba trvalych zamestnancov. Vytvorila som zivotopis, aj by som ho sem dala ale nechcem tu vsetko osobne zverejnovat, ale v skratke mam tam napisane ze som skoncila gymnazium, teraz som na vysokej skole, ovladam plynule 3 jazyky, 4 roky som brigadovala v gastre a pred tym v sklade. Poslala som zivotopis na rozve miesta, no odpisali bud len tolko ze sa na zaklade zivotopisu rozhodli dalej nespolupracovat alebo ma pozvali na pohovor ale tam to tie skoncilo. Na pohovore som bola dva krat, na jednom som totalne pohorela pretoze na mna manazerka zacala z nicoho nic hovorit po anglicky a pytat sa otazky na ktore neviem odpovedat pomaly ani po slovensky (napr. co by sa muselo stat aby sa svet zmenil a aby boli ludia k sebe lepsi), chcela odomna asi nejake zlozite filozoficke odpovede na ktore som nebola pripravena na pohovor pre casnicku. No a na tom druhom pohovore ani neviem naco ma tam zavolali kedze mi sefka zacala hned zo zaciatku rozpravat o tom ze podla nej ako studentka prava si nemam co hladat brigadu lebo to nebudem stihat pri skole. Poslala som zivotopis aj do retazcovych obchodov ako napr tesco, odpisali mi ze mi vedia dat brigadu ale az od decembra. Som z toho trochu sklamana. Premyslam v com moze byt problem. Ci je nieco v mojom zivotopise co neradi citaju? Alebo je teraz situacia s brigadami takato biedna?
@anjelicek26 no hovorim plynule😀ale plynule hovorim aj po slovensky a odpoved na tieto dve otazky som nenasla do teraz a vyslovit by som ich nevedela teda ani po slovensky pretoze nemam najmensieho tusenia. A zavolat cloveka na pohovor na to aby presviedcala cloveka na co ma cas a na co nie mi pride tiez od veci. Nehladala by som brigadu keby som vedela ze na nu nemam cas ved som brigadovala cely cas popri skole.