Išli by ste do takého podnikania?

16. máj 2023

Ahojte, chcem si urobiť živnosť na vedenie účtovníctva a eshop s oblečením. S tým, že pracujem ako účtovníčka v otcovej firme. Potrebujem sa pohnúť niekde ďalej, lebo časom chce otec firmu predať. Ale nechcem z firmy odísť kým sa nepredá. Mám ísť do toho, či vymyslieť niečo iné menej otrepané ako oblečenie? Robím si aj pedagogické minimum, mohla by som aj učiť na strednej škole. A účtovníctvo aj učenie ma bavia.

zmrzlinka2021
16. máj 2023

Vyber si v tom, co ta bude bavit a budes sa tomu venovat celym srdcom.
Ak oblecenie - čo s ním? Si kreativna? chces aj sama sit? Mat veci specialne v niecom? V com budes ina ako ine eshopy?

tiezjedna
16. máj 2023

šikovná účtovníčka je na nezaplatenie, na obchod s handrami by som sa vyprdla, tých je mrtě... K účtu pridaj dane a mzdy a máš vystarané👍

autor
16. máj 2023

@tiezjedna ešte aj takto som myslela, handry vypustiť ako píšeš a učiť na škole a zároveň robiť účtovníctvo. Samozrejme účtovníctvo myslím, všetko dane, mzdy..

salome123
16. máj 2023

vyucuj uctovnictvo.

luccija
16. máj 2023

Eshop nie, dobrá účtovníčka je vyvážená zlatom máš more možnosti plus si robíš pedadogiku možno Ta vietor zaveje inam.

gemerka17
16. máj 2023

Ake máš vlastne predstavy o plate a prípadnom zisku mimo uctovnej oblasti? Pretože kvalitných účtovníkov je málo a keď si nájdeš dobrého zamestnávateľa tak pomer práce a platu dokáže byť super + si vieš ešte účtovať doma svojich klientov ak si šikovná.

tiezjedna
16. máj 2023

Za mňa sa vyprdnúť aj na nejaké vyučovanie. Nie je nad to, keď je človek pánom svojho času a robí si na vlastný zadok. Ale to len tak na okraj také moje osobné vyjadrenie k téme😂

saraxyz
16. máj 2023

Eshop nie. Ostaň pri účtovníctve a môžeš vzdelávať

janulka1802
16. máj 2023

Eshop s oblečením určite nie je zlatá baňa, skôr naopak, hlavne kvôli obrovskej konkurencii. Dať sa na účtovníctvo je skvelá voľba. Skúsené účtovníčky sú veľmi žiadané.

koniarova
16. máj 2023