Headhunter, ktorý pomáha hľadať prácu

10. mar 2024

Dobry vecer,
Prosim vie niekto odporucit agentury/headhuntera, kt. pomaha hladat pracu? Na svk alebo v nemecku?

Ďakujem.

svetlonos
10. mar 2024

Ahoj, ty si to mylis. Naplnou prace headhuntera nie je najst pracu jednotlivcovi. Poziadavky na zamestnanca na urcitu poziciu dostava od firiem. Ja napriklad jedneho poznam zrovna v nemecku, ale hladaju konkretne specialne pozicie.
Nemylis si to s pracovnou agenturou?
Tu na mk je napriklad @melanta, pokial sa nemylim, ona pracuje ako headhunter.

autor
10. mar 2024

@svetlonos teda poznas cloveka ktory pracuje v agenture a hlada pracu. Do nemecka, ake pracovne pozicie obsadzuje? Poznas aj na svk agentur ?

melanta
11. mar 2024

Ako píše @svetlonos headhunter hľadá ľudí pre firmu, nie opačne. Ja hľadám momentálne pozíciu aj do Nemecka, požadovaná je skvelá nemčina, čiže úroveň C1, angličtina ak nie C1 tak B2, slabšia úroveň určite nie, keďže denne sa komunikuje v oboch jazykoch a je potrebná aj odborná terminológia a vzhľadom k pozícii aj naozaj gramatická správnosť. Vzdelanie stavebné vysokoškolské, nie dizajn a projektovanie, prax v príslušnom obore na veľkých stavbách ako sú tunely, mosty, výškové budovy.

svetlonos
11. mar 2024

Ahoj,
poznam cloveka, ktory je majitelom agentury, on je ten headhunter. Hlada zamestnancov pre Private Capital Sektor. Samozrejme s perfektnou NJ aj AJ.
Ale ako som ti uz napisala a melanta tiez, myslim, ze si si splietol pojmy.
Oracovnych Agentur na SK je dost, poznam 1-2 no o ich serioznosti rafsej pomlcim.
Pokial hladas pracu ako robotnik, idealne je platit si v zahranici co i len jednu izbu, mat tam trvaly pobyt, tym padom aj narok na nemocenske, podporu, zdravotnu starostlivost, odvadzas tam dane atd. Pokial toto nemas, v pripade urazu ci dlhodobej choroby mas smolu - financne.
Poznam aj AT agentury, tiez su vseliake...
Pokial hladas pracu v gastre, pozri stranku hogast job.