icon

Dá sa dobre zamestnať aj napriek ZŤP?

23. júl 2023

Dá sa celkom dobre zamestnať aj keď ste ZŤP?(mám vrodenú diagnózu a ešte študujem preto sa pýtam)(ale nieje to vidieť na mne )ale veľmi sa poslednú dobu bojím že ma nikde nezamestnajú kvôli tomu že som ZŤP

zuzap33
23. júl 2023

Ano, da sa zamestnat aj so ZTP. Od prace v trafike az po manazment. Zavisi od druhu dg a tvojich moznosti pracovat

julia2002
Odpoveď bola odstránená
autor
23. júl 2023

Lenže ja sa veľmi bojím že ma nebudú chcieť zamestnavatelia kvôli tomu že som ZŤP

julia2002
Odpoveď bola odstránená
mamina7070
23. júl 2023

da sa zamestnant so ZTP uplne v pohode aj so ZTPS zavisi na vzdelani na praxi atd

martina803
23. júl 2023

Mozes mi napisat spravu

kaktusik007
23. júl 2023

je to tazsie. Ono na rovinu, vacsina ludi so ZTP realne pracovat nechce a iba sa stazuju ako nemozu a nevladzu. A potom sme tu my, ktori pracovat chceme. Osobne tuto info uz do CV ani nedavam, ale pri podpise pracovnej zmluvy to uviest musim - mam ine odvody ako bezny zamestnanec a zdravotna poistovna by vratila vykaz. Viaceri ludia v mojom okoli, co boli ZTP a mali preskumanie zdravotneho stavu, na to preskumanie uz ani nesli prave kvoli praci a kariere. My, co mame ZTP priznane uz do konca zivota, to musime nejak dobojovat. Ale zatial sa mi nestalo ze ked uz si ma vybral zamestnavatel, tak ze kvoli mojmu ZTP a invalidite cukol. Ale realne je proste pravda ze akonahle som to z CV vyhodila, mala som vyrazne viacej ponuk na pracovne pohovory ako dovtedy.

autor
23. júl 2023

@kaktusik007 Ja nemám invalidne som ZŤP bez doprovodu a bojím že práve po strednej nebudem mať rovnakú možnosť zamestnať sa ako moji rovesníci ktorý niesú ZŤP

barbora19911
23. júl 2023

Podľa toho čo zťp ak vozickar tak je jasné že budeš mať menej možností ...ak psychika tak záleží čo zvládneš ťažko sa radi keď nevieme aku máš diagnózu 🙂

kaktusik007
23. júl 2023