Ahojte nema niekto skusenosti alebo poznatky o praci v Custo center ako operator call centra? ci niekto nepocul ako to tam funguje dik
@leito115577 ahoj ja som pocas vs brigadovala, tiez ina firma, ale rychlo som skoncila. Nemala som nato nervy, de facto ludi otravovat v kazdej dennej hodine, vypocula som si na svoju adresu vela peknych veci, kopa brifingov o manipulacnych technikach predaja vzdy ked cisla nesli ako mali a zdrby od manazerov...a platili od predaja aj ked bol maly fix, cize pokial som nebola hyena a doslova ludi nedotlacila do somarin vyplata nebola takmer ziadna
@leito115577 Ahoj, ja som pracovala v jednom call centre skoro 3/4 roko a nebola to taka katastrofa, zalezi od projektu. Mala som 3 - vydavatelstvo Verlag dashofer, to bolo o nicom, tam sa predavali knihy. Potom na 2 mesiace bol projekt Slovenskej sporitelne, mala specialnu akciu, ucet zadarmo na 2 roky po skonceni skoly, sporka si chcela udrzat klientov a bolo to dost vyhodne, takze bola 90% pozitivna odozva, prijemne sa spolupracovalo. Potom som robila pre projekt Kofola, tam sme volali klientom Kofoly, ci si nechcu objednat, zadavali sme objednavky do SAP-u, prip. ak nich nechceli, aspon som ich informovala o akciach. To bolo tiez fajn, kedze islo o stalych klientov priamo od Kofoly. Fix som mala celkom dobry, pred 5 rokmi asi 2,50 na hodinu, takze za mna to bolo fajn.
@leito115577 zavisi od toho,ake call centrum mas na mysli. Ak chces,viac ti mozem napisat do IP.
Záleží aké je to call centrum a o aký projekt ide. Vôbec to neni tak že všetky sú na jedno kopyto... pracovala som v call centre v telekome na linke 1181 a to bola úplná pohodicka normalne super robota ľudia volali a ja som vyhľadávala čísla. Ľudia sú rôzni jasné že boli aj arogantní aj dôležití niektorí ale treba sa odosobnit a zložením hovoru na neho zabudnúť 😉 potom som pracovala v call centre ktore malo na starosti rôzne projekty od predaja kníh, kozmetiky, produktov mobilných operátorov, bank, poisťovni atď bol to aj aktívny predaj napr sa volalo klientom poisťovne a ponúkala sa poistka pre ich dieťa za lepšiu cenu... a bol tam aj pasív kde vybavujes požiadavky telefonicky aj e-mailom... robila som aj na aktíve aj na pasive a ak po materskej nenájdem inú robotu pojdem aj do call centra.
Napríklad ja by som nešla robiť do štúdio moderná kde predávajú výrobky z top shopu pretoze tam po ľuďoch dupu len aby bol predaj. Ale napríklad na infolinku by som išla aj keď práca s ľuďmi je narocna...
@siska53 ano poprosim ak mozes
Podla mna na taketo cosi musi clovek byt. Ja by som to nedokazal a osobne som na nervy ked mi niektori ludia vyvolavaju na prieskumy a podobne veci..
@martinenka886 lenze su aj call centra,ktore su urcene ako klientsky servis,cize cakaju na telefonat od klientov a von volaju minimalne,len vtedy,ked su s klientmi dohodnuti.
@martinenka886 existujú aj takzvané SSC centrá /zákazníkcke centrá/ kde sa nejedná o predaj, resp. ponúkanie produktov a služieb, ale jedná sa o zákaznícku podporu a pomoc pri riešení zákaznických potrieb. Väčšinou pre zahraničných klientov
moja kamoska robila kedysi v call centre, sice v inej firme, ale velky rozdiel v tom nebude, povedala, ze to bola cista psychiatria, ak tam niekto vydrzal dlhsie ako 3 mesiace, tak to bolo fakt vela