zeny, dcera ma moznost ist pracovat do call centra. Plat okolo 850 + variabilna zlozka.
Mate skusenosti? Vedela by si zarobit aj viac? Nie je to velmi praca na psychiku?
@pribinak no aj mne sa zda, nechcem ju odhovarat, lebo sama s takymto niecim nemám skusenosti… ale
záleží o aké call centrum ide. ale práca je to náročná určite, vhodná pre mladších ľudí a tiež nie na dlho. No každá skúsenosť je skúsenosť.
autorka - nie je callcentrum ako callcentrum.... takze o tomto to je, do akej firmy na to callcentrum nastupi
Záleží od toho aké call centrum. Ak to bude predaj tak je tam veľký tlak a je to veľmi stresujúca práca. Ak je to servis tak to je v pohode robota. Ale tiez nie pre každého lebo nikto ti nezavolá preto, aby ťa pochválil. Zavola ti, lebo má problém a chce ho riešiť. Vsak nech vyskúša a uvidí. Ak nebude plniť predajné plány, zbavia sa jej veľmi rýchlo.
@aknamorka22 ale zavolaju aj preto aby pochvalili.... ono ludia su rozni, kolko vola dementov co ked zlozis sluchatka si povies ze dovi dopo, tak asi take percento vola fakt milych ludi.... a vacsina je aj tak neutralnych.... robim tu robotu uz osem rokov, takze viem o com pisem 🙂
Su to zname spolocnosti (reagovala na viac ponuk). Teraz citam- aj predaj produktov…
@kaktusik007 dceru zaujima hlavne plat 😆 Vies tam ist aj vyssie? Resp. musis poriadne zamakat aby si mala dajme tomu 1000?
ja som pracovala v dvoch, popri normálnom zamestnaní, časovo dve roboty utiahnuť bolo pre mňa ťažké, po polroku som dala výpoveď a najmä ma ubíjalo to, že som home office, ja potrebujem byť medzi ľuďmi. Ale segra robí stále a plat má pekný, záleží od šikovnosti
za mna nie, zavisi co ides robit. konkretizuj...
ine je aktivna linka ( ze volaju tebe)
ine je pasivna linka ( to znamena ze budes volat ty...)
a ano da sa na tom zarobit, ale vsade sleduju KPI a pomaly aj to kolko casu travis na obede ci na zachode.
je rozdiel co HO ci office kde budes pocut dalsich 20 kolegov.
autorka, toto praveze zalezi v akom callcentre si.... plat ti pisnem do IP, verejne ho pisat nebude... Takze mi napis.
@kaktusik007 ja som robila 7 rokov túto robotu. Pokiaľ to bol len servis, bola to pohoda, veľmi ma to bavilo. Som ten typ, čo vie kvakat 24h. Potom som prestúpila do inej firmy, kde bol aj predaj a pre mňa to bolo hrozné. Po roku a pól.som dala výpoveď. Neuveriteľný stres a tlak na predaj. O nič iné im nešlo. Bolo jedno, ze si mala vždy všetko na 100% splnené, nebol predaj, bola si nič. Tak isto aj výplata o ničom. Dobrú výplatu mal len ten, co vedel predať. Za mňa ľudia bez chrbtovej kosti.
Call centrum môže byť aj firma napríklad Metro a preberas info kto si čo objedná do reštaurácie, alebo ZSE a nahlasujes poruchy a pod...to je veľmi široká škála čo je callcentrum
Zeny ja nechcem aby ju tam zozrali 😆
@aknamorka22 my mame pol na pol, ale teda predaj u nas nie je predaj ako taky, postaci ponuknutie ponuky .- a to volame vyhradne nasim zakaznikom. Takze to sa este da, je to tak nahrane co som este ochotna / schopna robit. V podstate bez volania tychto ponuk by som mala iba zakladny plat, takze to beriem tak ze oki, makam si na odmenach. Ale teda nesilime to s kolegynami, su veci kde proste nemas sancu a tak neriesime, su veci ktore sa volaju akoby samotne.... Ale teda u nas ten zakladny plat nie je ani zdaleka ze 850 eur - taky som mala asi 5 rokov dozadu 🙂
svoju "karieru" som zacinala v banke na call centre, brala som to ako startovaciu poziciu 🙂 naucila som sa vela o bankovych produktoch, ako ne/komunikovat s ludmi atd. ano bolo to obcas aj narocne, na druhej strane pre mna to bol dobry start a nelutujem
kazdopadne ako tu uz bolo povedane nie je call centrum ako call centrum 🤷♀️ a velky rozdiel je aj v tom, ci budes inbound alebo outbound operator pripadne kombinacia a teda ci budes dvihat prichadzajuce hovory a vybavovat klientov alebo len volat von a predavat produkty, sluzby, pripadne nejake informacie poskytovat, ja som predaj neznasala 😁
Sice som v callcentre nerobila, ake urcite by som dcere ani nebranila. Ak tam vydrzi hoci len mesiac, urcite to bude aj tak dobra skusenost do zivota, otuka sa 🙂
Za vyskusanie nič nedá.
Ja som ako študentka brugadovala a neskor pracovala na tpp v call centre jednej spolocnosti. Vtedy bola nebankova, neskor sa stala bankou. Mojou úlohou bolo o.i.prijímať hovory klientov. Problémy boli rôzne, veľakrát volali aj nahnevaní ľudia, čo bola asi najlepšia škola v zachovanú pokoja 😅 zaroven sme museli tymto ľuďom prezentovať nejaku ponuku, ktorú spoločnosť aktualne mala. Za dohodnuty obchod sme mali “odmeny”, resp. o to bola vyššia vyplata. Potom sme mali tuším dve alebo tri zložky, ktoré sme museli splniť - objem prevodov, potom tuším dĺžka hovorov a počet (variabilná zložka). Samozrejme, ta práca nie je len pokecať si, je tam naozaj veľa pravidiel a nastaveni. My sme napr mali aj nejake “štatistiky”, koľko sme mali mat hovorov v priemere za hodinu. Na tuto prácu musí mat človek trpezlivost a nadšenie, pretože je to práca s ľudmi a cez telefon sú často odvážnejší ako v skutočnosti. U nás bola pracovná doba 8-17 alebo 9-18, čo vlastne bol cely den v robote. Ale ako bezdetnej mi to nevadilo, ja osobne doteraz tu prácu vnímam ako vyborny odrazový mostík do pracovneho života, ale nerobila by som to cely život, ak by som mala iné možnosti. Takze toľko za mna.
Ale je dolezite, ake je to callcentrum. Banky, operátori a pod majú asi podobný systém fungovania aj pravidiel. Potom sú callcentra, kde len aktivne volajú cudzím ľuďom a predávajú produkty. To musí byt hardcore a každého z mojich známych, kto tam robil, to po kratkom čase omrzelo a hľadal si nieco lepsie.
Ja som robila pocas skoly vo viacerych callcentrach ako operatorka,neskor ako seniorka som zaucala,kontrolovala hovory..za mna super praca.sedis,rozpravas.ak s tym nema problem, preco nie..moja svokra to zacala robit pred 7mimi rokmi a tiez super.bavi ju to,menia sa jej aj projekty,tak ma stale nejaku zmenu.jasne zeto nieje pre kazdeho,ale ak to porovnam s pracou niekde za pasom alebo sediet a telefonovat,za mna jednoznacny vyber.netreba sa nechat odradit hned na zaciatku.
Môžem sa opýtať? Dcéra to nakoniec zobrala? Ďakujem
Že mna otras.