Dobrý večer chcem sa vás opýtať na váš názor, študujem 2 rok na strednej zdravotnej škole. Už asi 8 mesiacov beriem antidepresíva pre problémy doma. Chodím aj ku psychiatrovi. Myslíte si, že budem môcť vykonávať prácu zdravotnej sestry keď chodím ku psychiatrovi a beriem AD? Či to nebude zamestnávateľ skúmať alebo zistovať, predsa už dneska sa dá zistiť aké oddelenia človek navštevuje.
Zamestnavatel to nebude zistovat, len psychiater ti pred nastupom v ramci vstupnej prehliadky da vyjadrenie, ze mozes danu pracu vykonavat, alebo nie...a to das obvodnemu ktory ti da potvrdenie.
Môžeš veď aj lekári berú AD a aj horšie veci
@drzaopica Odkial vieš za aj lekári berú Ad?
@janinah na oddelení by som chcela pracovať.
Jooooj ja som tiež brala ad a chodila na zdravotnú.
Chyba mi ešte rok výšky dokončiť. Nikdy nikto neriešil ci beriem nejaké lieky ked som bola zamestnaná na oddelení. A podľa môjho názoru pri tomto povolaní každý tretí zdravotník niečo berie 😂😂
@zuzana2299 áno ale ako píšeš že si brala, takže už neberies. Ja ich beriem stále, bojím sa aby si to nenašli v zázname.
Lebo viem
V akom zázname? Pokiaľ chodíš súkromnému psychiatrovi tak sa k tomu nemôže nikto dostať. Aj keby navštevujes psychiatra v nemocici kde pôjdeš robiť existuje lekárske tajomstvo,ktoré ked sa poruší ide o trestný čin.
@zuzana2299 nie je súkromny je v nemocnici.
@zuzana2299 pri súkromnom by som si to hradila sama však!
Ja som chodila súkromnej psychiatricke, jeden člen rodiny k nej chodí tiež a obaja nic neplatíme.
@zuzana2299 a ako zistím či je súkromny ?
Neviem ešte ako by som ti mohla poradiť. Ja na tvojom mieste by som sa naozaj ničoho nebala. Skutočne ked zistíš ze dotyčný lekár niekomu niečomu vyzradil alebo tvoj zamestnávateľ, vrchná sestra, ktokoľvek niečo hľadal bez tvojho vedomia potom by som to riešila. Nikto nie je oprávnený nic zistovat.
@zuzana2299 vieš ja nechcem mať problémy ja chcem pracovať..