Dobrý deň, o tri dni ma čaká pohovor do call centra na back office. Čo potrebujem vedieť vo worde a exceli? nech nepohorím na pohovore. Ďakujem. 🙂
Tomu ja rozumiem, ale tiez nepredpokladam, ze by sa tam vybavovali veci na baze wordu a excelu, minimalne pokial to je nejaka nizsia pozicia, tak ocakavam, ze to tam budu mat tiez nejako zautomatizovane. To by chcelo vidiet konkretnu ponuku aby to nebolo hadanie. Lebo back office moze byt aj riaditel ci obchodnik ale aj mukel ktory co ja viem opravuje zle vyplnene udaje po operatoroch...
@17alexis este som nezazila, aby na tejto pozicii riesili prvotne co mas a nemas vediet, dnes sa uz ocakava zakladna resp. Pokrocilejsia uroven ms office vsade...plus ak budu skusat nejake znalosti vacsinou je to uvedene v inzerate plus vsetko v call centre sa tyka aj toho telefonovania atd. cize davaj pozor, ja som bola raz na takom office do call centra a tiez chceli okolo toho vsetkeho, aby si bola, ze ready aj volat..
Asi taky standard upravy vo worde mozno nejaky powerpoint robit s grafmi tabulkami vyhodnocovat kontingencne tabulky
Dakujem vam, tak som zvedava ako dopadnem. 🙂 Chcu tam pokrocily excel, nic blizsie neviem. Tak sa necham prekvapit.
@17alexis tak to potom chcu funkcie, grafy a kontingencne tabulky ... ved uvidis
no ja by som tomu neverila.. napíšu ti back office a nakoniec bude back office 2h denne a zvysok bude telefonovanie.. :/. Len sa snazia zavadzanim pritiahnut viac ludi podla mna..
U nás back office = recepcia, evidencia pošty, evidencia/párovanie faktúr, starostlivosť o návštevy a iné, podobné veci.
No bohužiaľ neočakávam, že by v call centre bola nejaká extra odborná práca. Podľa mňa stačí byť elementárne príčetný a znášať ťažké podmienky a buzeráciu.
Aj tak sa väčšina práce myslím robí v špecifickom informačnom systéme, tak na to ťa zaučia.